اهواز؛

طالب لو حافظ دروازه استقلال تهران

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: وحید طالب لو دروازه بان استقلال تهران با عملکرد خوب خود در چهارچوب دروازه فرصت صدرنشینی را از استقلال خوزستان گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالله ویسی پس از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران بیان کرد: بازی زیبا و تماشاگر پسندی را از هر دو تیم شاهد بودیم.

وی افزود: تیم ما نیز اگر از فرصت های خود به خوبی استفاده می کرد، می توانست پیروز این میدان باشد اما وحید طالب لو با شایستگی کامل مانع این اتفاق شد و در غیاب مهدی رحمتی که او نیز یکی از بهترین گلر های فعلی ایران است، برای جلوگیری از شکست استقلال تهران خیلی خوب ظاهر شد.

ویسی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسید بازیکنان استقلال خوزستان در این دیدار خسته بودند، اظهار داشت: این حرف را قبول ندارم، زیرا بازیکنانم با تمام توان خود در زمین بازی کردند و اگر کمی خوش شانس بودیم، می توانستیم پیروز این رقابت باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ویسی درباره عملکرد آبی پوشان پایتخت تصریح کرد: استقلال تهران در غیاب 3 بازیکن اصلی خود بسیار شاداب و حرفه ای بازی کرد که نشان دهنده جایگاه و موقعیت مهم این تیم بزرگ در فوتبال کشور است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار