در پی اتهام دوپینگ غول های لندن نشین؛

فوتبال انگلستان زیر و رو شد!

نام سرخابی های پایتخت در فهرست اسامی تیم های انگلیسی متهم به دوپینگ به چشم می خورد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نوشته روزنامه ساندی تایمز، تیم های چلسی و آرسنال هرگونه اتهام درباره دست داشتن در ماجرای استفاده از مواد نیروزا را رد کرده اند. 

دکتر مارک بونار مدعی است که به چندین نفر از بازیکنان از جمله فوتبالیست های لیگ برتر جزیره نیز در این زمینه کمک کرده است.

نکته جالب این است که در فهرست مشتریان پیشین دکتر بونار، نام تیم های لسترسیتی و بیرمنگام نیز خودنمایی می کند. 

باشگاه توپچی های لندنی اعلام کرد: باشگاه فوتبال آرسنال بابت انتشار این ادعای دروغین به شدت متاسف است. روزنامه ساندی تایمز می داند که چنین ادعایی کاملا بی پایه و اساس است. اما بدون توجه به این نکته ترجیح داد این مطلب را منتشر کند. باشگاه به طور جدی همه مسئولیت ها را در این زمینه بر عهده خواهد گرفت و بازیکنانمان به خوبی از آنچه در انتظار ماست آگاه هستند. ما به تمامی قوانین آژانس جهانی ضد دوپینگ پای بند هستیم.  

باشگاه چلسی نیز اعلام کرد: ما مسئله استفاده از مواد نیروزا در ورزش را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد. چرا که به قوانین و آیین نامه های آژانس جهانی ضد دوپینگ پای بند هستیم. اتهاماتی که ساندی تایمز به باشگاه ما نسبت داده کاملا اشتباه و بی پایه و اساس است.

تیم فوتبال چلسی هرگز از خدمات دکتر بونار استفاده نکرده است و هیچ اطلاعات و سابقه ای مبنی بر استفاده بازیکنان ما از خدمات این شخص وجود ندارد.  

روزنامه ساندی تایمز در پایان افزود: برخلاف ادعاهای بونار، ساندی تایمز هیچ گونه شواهدی مبنی بر درمان بازیکنان از سوی بونار در اختیار ندارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار