گروسی در نطق میان‌دستور مطرح کرد

اقتصاد مقاومتی یعنی ممنوعیت حمایت از بابک زنجانی‌ها

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: در سال جدید باید با حفظ ارزش‌ها کلیه تحریم‌های داخلی و خارجی برداشته شود.

اقتصاد مقاومتی یعنی حمایت از بابک زنجانی‌ها ممنوع است/ در سال جدید باید همه تحریم‌ها برداشته شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حسین گروسی در نطق میان دستور اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال جدید ضمن تبریک سال جدید و بهار طبیعت به رهبر انقلاب، همکاران مجلس و مردم حوزه انتخابیه‌اش گفت: از حضور باشکوه انقلابی شما و اعتماد مجدد مردم شریف به بنده علی رغم تخریب‌های شدید تشکر می‌کنم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن اظهار داشت: امیدوارم در  روز دهم اردیبهشت و در مرحله دوم انتخابات نیز با حضور فعال و موثر مردم شریف حوزه انتخابیه‌ام تداوم خدمت مهیا گردد.

وی تصریح کرد: ضمن ارج نهادن به دستاورد بسیار ارزشمند مذاکرات هسته‌ای و تشکر و قدردانی از رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور محترم و دکتر ظریف که کشور را از گردنه سخت و دشواری عبور نمودند بعنوان نماینده‌ای مستقل تاکید می کنم در سال جدید باید با حفظ ارزش‌ها کلیه تحریم‌های داخلی و خارجی و موانع پیشرفت از سر راه ملت عزیز برداشته شود  تا ایران عزیز با اجرای اقتصاد مقاومتی تبدیل به سرزمین تولید و صادرات شود.

گروسی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی وقتی هزینه‌های آنچنانی غیر متعارف می‌کنیم و در حیف و میل نمودن بیت‌المال از یکدیگر سبقت می گیریم لحظه ای به یادآوریم که برای هر میز که مسئولین پشت آن نشسته‌اند 73 شهید داده‌ایم.

نماینده قدس و شهریار تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی یادمان باشد غیورمردان چگونه خود را برای عزت و سربلندی کشور به خاک و خون کشیده‌اند و آنگاه برخی با بیت‌المال طوری رفتار می‌کنند که گویی ارثیه پدری آنان است و شبانه‌روز برای چپاول کردنش زمین و زمان را به هم می‌ریزند.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یعنی ممنوعیت خرج‌های میلیاردی، استفاده از پول‌های کثیف برای انتخابات و برای ورود به مجلس شورای اسلامی که برای هر کرسی آن 758 شهید داده‌ایم.

گروسی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی رشد اقتصادی منفی 6 و 8 دهم و وجود 4 میلیون جوان بیکار در شان و شایسته کشورمان نیست، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه به جای 8 ساعت تعریف شده در قانون به بهانه‌های مختلف میز خود را ترک و ارباب‌رجوع را سرگردان نکنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی به جای آنکه در معابر غیر ضروری آسفالت بی کیفیت بکشیم، کوچه‌ها و معابری را تعمیر کنیم که مردم در گل و لای رفت و آمد می کنند.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی جمهوری اسلامی ایران، از این به بعد خام‌فروشی و واردات بی‌رویه که موجبات بیکاری جوانان و تعطیلی کارخانه شده است ممنوع می‌باشد.

گروسی بیان داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی وقتی جوانان عزیز برای یک وام 3 میلیون تومانی در بانک‌ها و دفاتر ما نمایندگان می‌باشند، اختلاس 3 هزار میلیاردی و معوقات بانکی و حمایت از بابک زنجانی‌ها ممنوع است.

نماینده قدس و ملارد در پایان خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی، رانت‌خواری، پارتی‌بازی و استخدام‌های غیرقانونی که موجب بیکار ماندن فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و نخبگان جامعه گردیده است ممنوع است.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار