شکایت بازیکنان فوتبال بانوان به فدراسیون آمریکا

5 نفر از برترین بازیکنان زن در رشته ورزشی فوتبال به علت برابر نبودن دستمزدشان نسبت به بازیکنان مرد به فدراسیون فوتبال آمریکا شکایت کردند.

به گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  الکس مورگان ، کارلی لوید ، مگان رپینو ، بکی ساربران و هوپ سولو 5 بازیکن برتر تیم ملی فوتبال آمریکا به علت اینکه دستمزدشان نصف دستمزد بازیکنان مرد است سکوت را شکستند و با فدراسیون فوتبال آمریکا  در میان گذاشتند.

هوپ سولو دروازه بان معروف تیم ملی آمریکا و تیم مجیک مایک گفت: ما بانوان برتر  فوتبال هستیم ،در جام جهانی فوتبال سه کاپ و در المپیک 4 مدال را برای تیم ملی کسب کردیم و این منصفانه نیست که بازیکنان مرد از بانوان درآمد بیشتری داشته باشند.

کارلی لوید بازیکن برتر فوتبال بانوان در سال گذشته در مصاحبه ای عنوان کرد که مدت طولانی است که در انتظار تجدید نظر فدراسیون فوتبال آمریکا در مورد تساوی حقوق بازیکنان مرد و زن بودیم اما  نتیجه ای دریافت نکردیم .

وکیل  این 5 بازیکن جفری کسلر افزود: مدت طولانی است که بین بازیکنان و فدراسیون کشمکش های زیادی است و در پی بی توجهی ها، فدراسیون فوتبال آمریکا  با طوفانی عظیمی از شکایت های تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا مواجه شد.

وی تاکید کرد: آمریکا بنیان گذار و پیشکسوت  فوتبال بانوان در دنیا است و باید به مسائل آنها بیشتر رسیدگی کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرمول یک ، فوتبال ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار