تبریز؛

رکورد زنی ارس در اسکان مسافران نوروزی

دبیر ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس اعلام کرد: شب دوازدهم فروردین امسال رکورد تازه ای در اسکان مسافران نوروزی ارس به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عباسی در حاشیه سرکشی و بازدید از چگونگی ارائه خدمات به گردشگران و ارسوندان در پارک‌ها و فضای سبز جلفا در روز طبیعت، اظهار کرد: دیشب مطابق آمارهای موجود، اسکان رسمی در اقامتگاه های ارس از مرز 18 هزار نفر عبور کرد که یک رکوردزنی در طول تعطیلات نوروز امسال به حساب می آید.

وی گفت: برابر اعلام همکاران‌مان مجموع افرادی که تا ساعت سه بامداد 13 فروردین در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، متل‌ها، کمپ‌های چادرزنی، اقامتگاه‌های آموزش و پرورش، زائرسراهای متعلق به اداره کل اوقاف و امورخیریه و کاشانه‌های مهمان پذیرش شدند، بیش از 18 هزار نفر بوده است.

دبیر ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس اضافه کرد: آمار اقامت های غیررسمی در قالب چادرهایی که در خارج از کمپ‌های تعریف شده چادرزنی منطقه آزاد برپا شده بودند، در دست نیست ولی با اطمینان می توان گفت که بیشترین تعداد اقامت در ارس از 28 اسفند سال گذشته تا امروز در شب دوازدهم فروردین به ثبت رسیده است.

عباسی همچنین با مطلوب خواندن ارائه خدمات به گردشگرانی که در روز طبیعت در پارک‌ها و فضای سبز جلفا و دیگر محدوده های ارس حضور دارند، افزود: مطابق مصوبه ستاد تسهیلات سفر ارس دیروز کمیته هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌های این ستاد موظف شد پارک طبیعت در محور گردشگری غرب جلفا را برای حضور مسافران 13 فروردین آماده کنند و بر همین اساس سرویس بهداشتی سیار در این پارک ایجاد و تجهیز شده است که رضایتمندی گردشگران را افزایش می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون و در طول تعطیلات نوروز در منطقه آزاد ارس هیچ حادثه خاصی گزارش نشده است، از مردم و گردشگران خواست با رعایت نکات ایمنی مانع از بروز حادثه در روز طبیعت شوند.
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار