اصفهان؛

اجراي طرح آرامش 6 در خميني شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمينی شهر از اجراي طرح آرامش 6 با هدف جمع آوری معتادان تابلو و كارتن خواب و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر از ابتدای نوروز خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ"خسرو احمدی" با بيان اين مطلب به خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: به منظور ارتقاء امنيت اجتماعي و تنگ كردن عرصه بر معتادان و خرده فروشان مواد افيوني طرح آرامش 6 با هدف دستگيري معتادان تابلو و ولگرد و توزيع كنندگان خرد مواد مخدر از ابتداي نوروز در محله هاي سطح شهرستان اجرا شد.

اين مقام انتظامي بيان داشت: در اين طرح تعدادي از معتادان ولگرد و بي خانمان دستگير و طي هماهنگي هاي صورت گرفته به كمپ هاي ترك اعتياد تحويل شدند و تعدادي خرده فروش مواد مخدر نيز دستگير جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

سرهنگ احمدي با بيان اينكه طرح "آرامش" با هدف ايجاد فضاي امن و آرام و پيشگيري از سرقت توسط افراد معتاد همه ساله در ايام نوروز اجرا مي شود گفت: امسال ششمين سال اجراي اين طرح است كه با رضايتمندي بالاي شهروندان روبرو بوده و باعث كاهش جرايم به ويژه جرم سرقت در سطح شهرستان شده است.

رييس پليس شهرستان خميني شهر افزود: به لحاظ پيشگيري از وقوع اين آسيب ها و همچنين برقراري امنيت شهروندان، طرح جمع آوري معتادان تابلو،كارتن خواب و ولگرد به قوت خود باقيست و در روزهاي آتي نيز، در دستور كار پليس قرار خواهد گرفت.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.