شیراز؛

از واژگونی خودرو تا محبوس شدن مرد 58 ساله در آسانسور

دیروز تعداد 43 مورد عملیات در نقاط مختلف شهر برای آتش نشانان شیراز رقم خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دیروز 23 مورد عملیات امدادی و 20 مورد استقرار آتش نشانان و اکیپ های امدادی اطفایی برای آتش نشانان شیراز رقم خورد که از حوادث قابل ذکر می توان به واژگونی 206 در فلکه سنگی اشاره کرد که توسط آتش نشانان ایستگاه دو امدادرسانی شد.
در این حادثه، خودرو پژو 206 پس از انحراف از مسیر اصلی واژگون شد که راننده خودرو، توسط حاضران در محل از داخل آن خارج شده بود.
آتش نشانان از ایستگاه دو پس از حضور و ایمن سازی محل حادثه، بوسیله تجهیزات هیدرولیک خودرو را به حالت اولیه برگردانده و عملیات پاکسازی سطح خیابان از بنزین و روغن آغشته ناشی از تصادف را انجام دادند.
همچنین در حادثه دیگری یک خودرو تریلر حامل شیر، از مسیر خارج و متوقف شد که امدادرسانی در این سانحه رانندگی نیز توسط آتش نشانان ایستگاه 14 انجام شد.
از دیگر عملیات های قابل ذکر، اطفای موتور سیکلت توسط یک راننده تاکسی آتش نشان بود که با اقدام به موقع این آتش نشان داوطلب تاکسیران، از خسارت های احتمالی بیشتر تا رسیدن آتش نشانان به محل حادثه جلوگیری به عمل آمد.  
آزادسازی یک زن و یک مرد از داخل کابین آسانسور که به علت قطع برق آپارتمان در دو کوهک متوقف شده بود توسط آتش نشانان ایستگاه هشت صورت گرفت.
همچنین در حادثه ای دیگر، نقص فنی آسانسور باعث محبوس شدن مرد 58 ساله شد که امدادرسانی در این حادثه نیز توسط آتش نشانان ایستگاه شش انجام شد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.