شیراز؛

کلاهبرداری 20 میلیاردی با جعل مهر یک شرکت بازرگانی

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری فردی خبر داد كه اقدام به کلاهبرداری 20 میلیاردی با جعل مهر یک شرکت بازرگانی كرده بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیروس حیدری گفت: یک فقره پرونده با موضوع كلاهبرداری 20 میلیارد ریالی و خروج ارز از كشور از كلانتری شیراز به پلیس آگاهی استان ارجاء شد و موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت. 

وی ادامه داد: در این پرونده شخصی به نام "م – ك" با همكاری دو نفر از برادرانش با جعل مهر یك شركت بازرگانی و تهیه اسناد صوری مبادرت به اخذ وام از یكی از بانك ها كرده بودند. 

رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: این سه برادر پس از دریافت وام به نام آن شركت، بلافاصله وجه دریافتی از بانك را از طریق صرافی به كشور امارت متحده عربی انتقال داده بودند. 

سرهنگ حیدری اظهار كرد: با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران  هر سه نفر متهم به صورت همزمان دستگیر، و در تحقیقات انجام شده، متهمان به جرم خود اقرار كردند. 

وی گفت: هر سه متهم پس از تشكیل پرونده و اقرار به كلاهبرداری مبلغ 20 میلیارد ریال از آن شركت بازرگانی، به مقام قضائی معرفی و در حضور قاضی پرونده حاضر به جبران خسارت مالباخته شده و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند. 

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.