در سال 94 و در بازار بورس اردبیل صورت گرفت؛

داد و ستد بیش‌از 5 هزار میلیارد ریال سهام در اردبیل/ حجم سهام معامله شده بیش از 2 میلیارد سهم

در بازار بورس اردبیل در سال گذشته به ارزش 5 هزار و 182 میلیارد ریال معاملات در قالب سهام ارائه شده به انجام رسید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر بورس اوراق بهادار استان اردبیل، اظهار کرد: در سال 94 در بورس اوراق بهادار استان اردبیل انواع اوراق بهادار و ابزارهای تامین مالی از قبیل سهام، و حق تقدم شرکت‌های بورسی و فرا بورسی، اوراق مشارکت، اجازه، اسناد خزانه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و اوراق تسهیلات مسکن مورد معامله قرار گرفت.
 
محمد روح‌نواز بیان کرد: ارزش ریالی معاملات بیش از 5 هزار و 182 میلیارد ریال و حجم معاملات نیز حدود 2 میلیارد و 396 میلیون ریال بوده است.
 
وی گفت: تعداد یک هزار و 904 کد بورسی برای متقاضیان با هدف انجام فعالیت‌های سهامداری و استفاده از امتیاز تسهیلات مسکن صادر شد.
 
مدیر بورس اوراق بهادار استان اردبیل عنوان کرد: با هدف گسترش فرهنگ سهام‌داری و حمایت از سهام‌داران این استان دوره‌های آموزش سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار به صورت مقدماتی  و پیشرفته انجام شد.
 
روح‌نواز افزود: همچنین بازدیدهای دوره‌های برای دانشگاهیان و کارمندان و عموم اقشار علاقمند از بورس منطقه‌ای در یک سال گذشته برگزار شد.
 
وی گفت: در طول سال گذشته تعداد 5 تا 378 نفر ساعت آموزش رایگان در قالب کارگاه‌های آموزشی و سمینار و تعداد 786 نفر ساعت آموزش از طریق بازدید علمی ارائه شده است.
 
مدیر بورس اوراق بهادار استان اردبیل ادامه داد: تعداد 12 شرکت کارگزاری فعال در استان دارای تالار اختصاصی و شعبه معاملات بوده که خدمات مربوط به معاملات اوراق بهادار برای عموم مردم ارائه می‌دهند.
 
روح‌نواز بیان کرد: همچنین ارائه خدمات حقوقی از قبیل صدور استعلام، اعلام مفقودی سهام، صدور المثنی، رفع انسداد، اعلام پرتفوی، توقیف، انتقال و اطلاع از دارایی سهام‌داران استان طبق سال‌های گذشته با هدف کاستن از اتلاف وقت و هزینه‌های ناشی از مراجعه به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه ارائه می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار