برنامه بازگشت آبی پوشان به تهران/ دور جدید تمرینات استقلالی ها

کاروان تیم فوتبال استقلال امروز استکهلم را به سمت ایران ترک خواهند کرد و قرار است آبی پوشان دور جدید تمرینات خود را از نهم فروردین آغاز کنند .

  به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  آبی پوشان پایتخت صبح امروز پس از صرف صبحانه از ساعت ١٠:٣٠ انجام یک نوبت تمرین را در دستور کار خود قرار دادند، بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از تمرین راهی خرید و گردش در استکهلم خواهند شد .

کاروان استقلال ساعت ١٧ به وقت محلی استکهلم را ترک و به ایران باز خواهند گشت .
كاروان آبی پوشان امشب از طريق فرودگاه استكهلم ابتدا عازم استانبول تركيه شده و پس از توقفی كوتاه به سمت تهران پرواز خواهند كرد.استقلالی ها ٧صبح وارد ايران می شوند .

**ادامه تمرینات آبی پوشان در تهران 
براساس تصمیم کادر فنی بر این خواهد بود که تمرین روز یکشنبه بازیکنان به دلیل خستگی سفر تعطیل شود بنابراین استقلالی ها هشتم فروردین تمرین نخواهد کرد و تمرین آبی پوشان روز یکشنبه تعطیل خواهد بود .

ابی های پایتخت از روز دوشنبه نهم فروردین دور جدید تمرینات خود را در تهران آغاز خواهند کرد .بازیکنان تمرینات خود را در زمین شماره دو مجموعه ازادی برای رویارویی مقابل استقلال خوزستان از سر خواهند گرفت .

استقلالی ها روز شنبه چهارم فروردین تهران را به مقصد اهواز ترک می کنند تا یکشنبه ١٥فرودین در ورزشگاه غدیر به مصاف استقلال خوزستان بروند.

حضور انصاری در کلینیک استقلال 
جابر انصاری بازیکن آبی پوش پایتخت پس از مصدومیت برای رسیدن به شرایط مطلوب با حضور در کلینیک استقلال انجام فیزیوتراپی را در دستور کار خود قرار داده است و قرار است پس از بارگشت کاروان استقلال از سوئد از انصاری تست پزشکی گرفته شود تا در صورت رسیدن به شرایط مطلوب وی در دور جدید تمرینات ابی ها حضور پیدا کند.

هافبک آبی پوشان زیر تیغ جراحان 
روزبه چشمی هافبک آبی پوشان پایتخت که در بازی مقابل پدیده از ناحیه رباط صلیبی و زانو دچار اسیب دیدگی شد پس از پشت سر گذاشتن فیزیوتراپی و کمتر شدن تورم پای خود قرار است دوشنبه هفته جاری نهم فروردین  تحت عمل جراحی قرار گیرد و به نوعی بازیکن ابی پوش برای رسیدن به شرایط أیده ال تَر خود را به تیغ جراحان بسپارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار