اصفهان؛

وقوع 150 تصادف شهری و جاده‌ای در کاشان

ریيس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از وقوع 150 تصادف در حوزه جاده‌ای و شهری از 25 اسفندماه 94 تا ساعت هشت صبح امروز پنج‌شنبه پنجم فرورودین در محدوده تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

سید محمد حسین مکی دقایقی قبل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به آغاز طرح سلامت نوروزی وزارت بهداشت در دانشگاه‌های علوم پزشکی از 25 اسفندماه 94گفت:28 مورد از این تصادفات در حوزه جاده‌ای و 122 مورد آن در حوزه تصادفات شهری رخ داده‌است.
وی افزود: 62 نفر تعداد مصدومین تصادفات جاده‌ای و 147 نفر تعداد مصدومین تصادفات شهری است که سه نفر تعداد فوتی نیز فقط در تصادفات جاده‌ای بود.
به‌گفته‌وی، در مجمو ع 150 ماموریت 209 نفر آمار مصدومین از 25 اسفندماه 94 تا ساعت هشت صبح امروز پنج‌شنبه پنجم فرورودین است که از لحاظ آمار فوتی در مقایسه با سال قبل که تا پایان 15 فروردین یک نفر فوتی داشت امسال با سه کشته از 25 اسفندماه سال گذشته تا ساعت هشت صبح امروز افزایش داشته داست.
جانشین مدیریت بحران شهرستان کاشان،غیر از آمار فوتی این ماموریت‌ها یک نفر نیز که مادر باردار در تصادف روز یکم فروردین بین روستای کله و ارمک بود در بیمارستان جان خود را از دست داد و بچه نیز سقط شد.
مکی، در ادامه تصادف رخ به رخ در جاده دوطرفه مشهداردهال به عنوان نقطه حادثه‌خیز را که غروب روز چهارشنبه چهارم فروردین با دو فوتی به وقوع پیوست یادآورشد و گفت:سه نفر از مصدومین بدحال به بیمارستان اعزام و پنج نفر از مصدومین جزیی در محل حادثه درکمان شدند.
وی در پایان با تاکید بر اینکه آمار مصدومین اعزامی به بیمارستان و جزیی قابل درمان در محل حادثه و تعدادفوتی در صحنه مربوط به اورژانس است افزود:آمار کل وقایع در نهایت مربوط به پزشکی قانونی است. 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.