تصویربرداری سریال «زعفرانی» به مراحل پایانی رسید

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی زعفرانی گفت: مخاطب در قسمتهای باقیمانده با گره افکنی‌ها و گره گشایی‌های جدیدی روبرو می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایرج محمدی، تهیه کننده مجموعه نوروزی «زعفرانی» شبکه دو سیما گفت:  «زعفرانی» گره افکنی‌ها و گره گشایی‌های جدیدی دارد که بزودی خواهیم دید.

ایرج محمدی اظهار داشت: امیدوارم بینندگان سریال زعفرانی از چند قسمت پخش شده و بخشهای آتي رضايت داشته باشند. سعی ما این بود در قسمتهای باقیمانده با گره افکنی ها و گره گشایی های جدید،سریال مسیر تازه ای را پیش روی بینندگان به نمایش بگذارد.

او همچنین گفت: درباره روال تولید سریال باید بگویم این روزها آخرين مراحل تصویربرداری در حال انجام است و با توجه به تدوین همزمان خوشبختانه از پخش عقب نیستیم. ضمن اینکه حتی فصلهایی مهم از قسمتهاي پایانی نیز با رج زدن ضبط شده اند و گروه در کمال آرامش بخشهای باقیمانده را جلوی دوربین دارند.

یادآور می شود این سریال با بازی مهدی هاشمی، مهران احمدی،ستاره اسکندری، حسین سلیمانی، حدیث میرامینی، لیدا عباسی، هادی کاظمی،  نرگس محمدی، بهشاد شریفیان،شیدا خلیق و حسام محمودی هر شب در ایام نوروز ساعت 21:30 از شبکه دوم سیما پخش می‌شود.

نويسندگان سریال حامد محمدی،سعید جلالی و آزاده محسنی هستند و کارگردانی آنرا نیز حامد محمدی بر عهده دارد.

ضمنا طبق نظرخواهي سايت شبکه دو که هم اکنون روی این سامانه در دسترس است،این سریال میزان رضایت 70 درصدی مردم را در پی داشته است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار