شیراز؛

افزایش 16 درصدی تردد به استان فارس

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در استان فارس حدود 16 درصد افزایش تردد داشته ایم و محور بوشهر – شیراز پر ترددترین محور مواصلاتی استان تاكنون بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار امیری با اشاره به افزایش 16 درصدی میزان تردد مسافران نوروزی به استان، گفت: استان فارس جزء استان های كاهشی در موضوع تصادفات است.  
وی بیان كرد: با توجه به بارش باران و برف در اكثر محورهای مواصلاتی كشور، شاهد ترافیك نیمه سنگین و كندی حركت در این محورها هستیم.  
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: با این حال با تلاش مأموران پلیس و سایر دستگاه های امداد رسان همه محورهای مواصلاتی باز هستند و تردد در آنها جریان دارد.  
سردار امیری با اشاره به اینكه در كل كشور كاهش تصادفات رخ داده است، افزود: با این وجود آنچه ما را نگران می كند، سهم واژگونی ها بر اثر سرعت غیر مجاز و همچنین لغزندگی جاده ها است.
وی افزود: در استان فارس حدود 16 درصد افزایش تردد داشته ایم و محور بوشهر – شیراز پر ترددترین محور مواصلانی استان تا كنون بوده است.  
امیری پرتردد ترین محورهای مواصلاتی كشور را محورهای شمالی و محور سمنان – مشهد و تهران – قم عنوان كرد و افزود: طبیعی است كه بیشترین حوادث رانندگی نیز در این محورها رخ داده است.  
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا بیان كرد: همانگونه كه فرمانده ناجا در استان اصفهان اعلام كردند، شاهد كاهش 10 درصدی تصادفات در كل كشور هستیم.  
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نیز گفت: بارش باران در سطح استان آغاز شده است و طبق پیش بینی های انجام شده توسط هواشناسی تا روز چهارشنبه نیز ادامه خواهد داشت.  
سردار احمد علی گودرزی بیان كرد: از ابتدای آغاز طرح نوروزی تاكنون آمار تصادفات در سطح استان 48 درصد و جانباختگان نیز 71 درصد كاهش داشته است.  
وی به رانندگان توصیه كرد: با توجه به شرایط بارندگی در سطح استان، با احتیاط بیشتری رانندگی كنند و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: افزایش ، تردد ، استان ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.