قم؛

ارائه خدمات حمل ونقل به زائرين ومسافرين نوروزي در قم

سيد امير عباس صفوي مديركل‌ حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم از ارائه خدمات ويژه از سوي تاكسيراني قم در بخش‌هاي مختلف به زائران و همشهريان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سيد اميرعباس صفوي با اشاره به ارائه سرويس توسط شبكه تاكسي بي سيم سازمان تاكسيراني در ايام نوروز اظهار كرد: مراكز پيام تاكسي بي سيم با شماره تلفن‌هاي ۱۳۳،۱۸۲۹، ۲۱۰۰۰،۱۸۳۸ در اين ايام در خدمت زائران و شهروندان بوده‌اند.

وي با بيان اينكه مجموعه تعميرگاهي تاكسيراني مكانيكي، جلوبندي، تعويض روغن، آپاراتي، ارائه انواع لوازم يدكي موردنياز و همچنين كارواش مكانيزه تونلي در اين ايام فعال است، گفت: اين مجموعه در ايام تعطيلات نوروزي براي ارائه خدمات خودرويي به تاكسيراني و مسافران نوروزي شهرقم واقع درميدان ۷۲تن ابتداي جاده كوه سفيدجنب ساختمان اداري سازماندهي و آماده ارائه خدمات است.

مديركل‌ حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم اضافه كرد:۴۵۰  دستگاه تاكسي خط ويژه و تاكسي ون در خطوط ويژه تاكسيراني هسته مركزي به مقصد مسجدجمكران، ترمينال مسافربري، ميدان ۷۲تن و حرم مطهر به‌صورت رفت و برگشت بوده و نسبت به ارائه خدمات حمل ونقل به زائرين ومسافرين نوروزي طي ايام تعطيلات سازماندهي شده و در حال فعاليت است.

برچسب ها: قم ، حمل و نقل ، شهرداری قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار