به مناسبت چهارشنبه سوزی؛

نگرانی وزیر بهداشت از چشمانی که آسیب خواهند دید+عکس

دکتر هاشمی در یک پست اینستاگرامی نگرانی خود از حوادث بعد از چهارشنبه سوری را در یک یادداشت نوشت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛وزیر بهداشت در این پست اینستاگرامی نوشت:

شنیدن نام چهارشنبه سوری کافی است تا تلخ ترین صحنه های کار حرفه ای، پیش روی یک پزشک مرور شود. و برای یک چشم پزشک تلخ تر چیست که؛ چشمان برخی هموطنان، بویژه جوانان و نوجوانان عزیز، به خاطر لحظه ای غفلت، تا پایان عمر بسته و از دیدن زیبایی های زندگی محروم شده اند.
یا دستان گروهی، دیگر قدرت لمس لطافت های بهار را ندارند و انگشتان عده ای با تیغ بی تدبیری قطع شدند.این بار نه به عنوان یک پزشک، که به عنوان مسئول سلامت مردم سرزمینم از نوجوانان، جوانان و خانواده ها می خواهم لحظه ای به ظاهر پر هیجان اما بواقع غافل کننده را، با اندوهی بی پایان معاوضه نکنند.
پیشینه تاریخی و فرهنگ آیینی و کهن ما سرشار از صحنه های زیبای زندگی است. از شب نشینی های خانوادگی تا محفل های گرم دوستانه و صمیمی برای خلق اوقاتی خاطره انگیز؛ از یادآوری قصه های کلیله و دمنه تا گلستان سعدی و حافظ خوانی بزرگان فامیل.بر اساس رسمی دیرینه؛ شب چهارشنبه پایان سال، هنگام شادی است. بخاطر بدرقه سال کهنه و پیشواز سال نو. اما شادی میانه ای با خطر ندارد.
بیایید امشب را در کنار خانواده و دوستان بدون ایجاد هر نوع ناهنجاری، خطر یا مزاحمت برای دیگران و خودمان جشن بگیریم و شادمان در کنار یکدیگر به استقبال بهار زیبا برویم.

اینستاگرام وزیر بهداشت



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.