تبریز؛

افتتاح متل در منطقه آزاد ارس

دبیر ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس از افتتاح یک متل طی هفته جاری در این منطقه آزاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عباسی اظهار کرد: با بهره برداری از این متل که در آستانه تعطیلات نوروز 95 به انجام می رسد، به ظرفیت اقامتگاه های رسمی منطقه آزاد ارس 46 تخت اضافه می شود.

وی گفت: پیش تر و در جریان سفر اخیر دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به منطقه آزاد ارس، 2 متل با ظرفیت 96 تخت مورد بهره برداری قرار گفته بود ضمن اینکه در طول سال جاری نیز 4 هتل و متل در سایت های گردشگرپذیر ارس افتتاح و به گردشگران خدمت رسانی می کنند.

دبیر ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس با بیان اینکه گام های خوبی در ارتقای زیرساخت های گردشگری این منطقه آزاد برداشته شده است، اظهار کرد: با استقبال و حمایت از سرمایه گذاران این حوزه، چشم انداز مناسبی در تقویت بیش از گذشته زیرساخت هایی مانند هتل و اقامتگاه های رسمی در ارس قابل ترسیم است.

وی با تاکید بر اهتمام مسئولان منطقه آزاد ارس بر ارتقای کیفیت خدمات به گردشگران نوروز 95 این منطقه آزاد افزود: راه اندازی 48 چشمه سرویس بهداشتی در زون های سه گانه منطقه آزاد ارس، تجهیز تمام فروشگاه ها و همه خواروبارفروشان منطقه آزاد به اقلام اساسی مورد نیاز گردشگران نظیر نان و آب آشامیدنی، نظارت دقیق بر چگونگی عرضه این کالاها و نیز ارزیابی مستمر بر استاندارد و بهداشتی بودن خدمات ارائه شده در تاسیسات گردشگری، وجهه همت اعضای ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس است.

عباسی با اشاره به شعار ستاد تسهیلات سفر کشور در نوروز 95 مبنی بر «نوروزی شاد با سفری ایمن» اظهار کرد: در همین راستا برنامه های مفرح و متنوع فرهنگی و هنری برای اجرا در طول تعطیلات سال نو طراحی شده است تا سفری خاطره انگیز در اذهان گردشگران به یادگار بماند.

مدیر گردشگری منطقه آزاد ارس اضافه کرد: همه امکانات و تجهیزات ارس برای پذیرایی از گردشگران نوروزی تا 7 میلیون نفر در طول تعطیلات نوروز 95 مهیا شده است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار