ساری،

آمادگی آتش نشانان ساروی برای چهارشنبه آخر سال

سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با همه نیروهای عملیاتی و موتوری برای پیشگیری از سوانح احتمالی چهارشنبه آخر سال آماده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیر عامل این سازمان، آمادهباش کامل نیروهای امدادی و اطفایی، فراخوان نیروهای شیفت استراحت، استفاده از گشت‌های نامحسوس در سطح شهر و استفاده از موتورسواران برای اطفای حریق را از جمله اقدامات برای پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال اعلام کرد.

سیدی افزود: 70 نیروی آتش نشانی، 33 دستگاه خودروی سنگین امدادی و اطفایی و دو دستگاه موتور اطفای حریق برای چهارشنبه آخر سال آماده باش کامل هستند.

وی گفت: 6 ایستگاه آتش نشانی این شهرستان به صورت ثابت و تعدادی واحدهای سیار نیز در نقاط مختلف شهر ساری مستقر خواهند شد.

مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با بیان اینکه نیروهای پلیس 110 نیز در کنار تیمهای عملیاتی آتشنشانی حضور خواهند داشت افزود: این مجموعه با آمادگی کامل برای امداد به حادثه دیدگان چهارشنبهسوری، تجهیزات و امکانات خود را به حالت آمادهباش مستقر کرده است.

وی به افرادی که قصد روشن کردن آتش دارند توصیه کرد از قرار دادن قوطیهای دربسته مانند حشرهکش ها در آتش پرهیز کنند و یک کپسول آتشنشانی در کنار خود داشته باشند تا در صورت بروز حادثه بتوانند آتش را سریعا مهار کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار