برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با شرکت 50هیات مذهبی

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) 23 اسفندماه امسال با شرکت 50 هیات مذهبی این استان و در قالب دسته های عزاداری در مراکز شهرستان های هشت گانه استان برگزار می شود.

 
 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حجت الاسلام حمید برازش افزود: این مراسم ها علاوه بر مراکز شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد در برخی شهرهای این استان شامل باشت، پاتاوه، قلعه رئیسی، دیشموک و سوق نیز برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: از مداحان و سخنرانان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در این مراسم ها دعوت شده و ایستگاه های صلواتی برای پذیرایی از شرکت کنندگان نیز دایر می شود.
برازش اظهار کرد: این مراسم های عزاداری به همت اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری هیات های مذهبی استان برگزار می شوند.
وی عنوان کرد: سخنران مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در یاسوج حجت الاسلام و المسلمین شکرالله سلیمانی امام جمعه شوشتر از توابع خوزستان و در دیگر نقاط این استان نیز ائمه جمعه و جماعات است.
برازش ابراز داشت: زمان حرکت دسته های عزاداری در این مراسم ها در تمامی نقاط کهگیلویه و بویراحمد به طور همزمان از ساعت 10 صبح خواهد بود.
وی افزود: مسیر حرکت دسته های عزاداری در این مراسم ها در یاسوج شامل میدان شهدای نیروی انتظامی (فلکه ساعت سابق)، میدان هفتم تیر، خیابان طالقانی و مکان تجمع سوگواران نیز مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر است.
کهگیلویه و بویراحمد دارای بیش از یک هزار و 200 هیات مذهبی است.
 
انتهای پیام /و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.