کرمان؛

به اندازه توسعه باید علیه فساد در کشور کار کرد

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: به اندازه ای که توسعه کشور اهمیت داردباید به همان میزان برای حذف فساد مالی از کشور تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به اینکه مبارزه با فساد تعارف ندارد گفت: چالش آینده کشور ایران فسادمالی موجود در کشور خواهد بود.

وی تصریح کرد: دستگاههای متولی در حوزه مبارزه با این معضل کارهایی کرده اند اما موفق نبوده اند که در نتیجه فساد که در دروه تحریم بیشتر خود را نشان می دهد بابک زنجانی ها بیرون می آیند.

پورابراهیمی با بیان اینکه فرارمالیاتی در کشور نیز یکی از مسائلی است که با فساد در ارتباط است ،اظهار کرد:مبالغ فرار مالیاتی بسیار کلان است که با قانون شفاف سازی که درکشور اجباری شده است دیگر کسی نمی تواند به راحتی از زیربار مالیات دربرود.

وی اظهار کرد: بخشی از فرار مالیاتی موجود در کشور به دلیل عدم اجرای قانون جامع مالیاتی کشور است زیرا ما در کشور نظام جامع اطلاعاتی از افراد نداریم.

عضو شورای پول واعتبار کشور تاکیدکرد:تنها دوحوزه صادرات وکشاورزی همچنان در برنامه ششم توسعه نیز باید از معافیت مالیاتی برخوردار باشند.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار