خدابنده لو:

تیراندازان برای تمرین فشنگ ندارند

سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: فشنگ تیراندازان برای تمرین تمام شده است از طرفی مشکلات مالی اردوی هانوفر را لغو کرده است.

سکینه خدابنده لو در گفت و گو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیم ملی تپانچه، تصریح کرد: تیم تپانچه قرار بود برای آمادگی در مسابقات المپیک و تجهیز سلاح ها به اردوی هانوفر اعزام شود اما متاسفانه باز هم به دلیل کمبود منابع مالی این اردو لغو شد.

وی افزود: اردوی هانوفر فرصت خوبی برای آمادگی تیراندازان بود چون زمان زیادی تا مسابقات المپیک باقی نمانده است اعزام به هانوفر علاوه براینکه به تجهیز سلاح تیراندازان کمک می کرد ملی پوشان می توانستند با فشنگ های استاندارد تمرین کنند.
 
خدابنده لو گفت: در حال حاضر اردوی ما در تهران پیگیری می شود اما با این وضعیت نمی توانیم به آمادگی کامل برسیم، سطح مسابقات المپیک نسبت به رقابت هایی که تاکنون شرکت کردیم بسیار متفاوت است چون برترین های مسابقات جهانی حضور دارند و ما نیز نباید در رقابت با حریفان از قافله عقب بمانیم و برگزاری اردوهای برون مرزی یک امر ضروری برای تیراندازان است.
 
وی افزود: سلاح هایی که تیراندازان با آن تمرین می کنند ازنظر فنی مناسب نیست  
که لازم است بازسازی شوند اما ملی پوشان المپیکی با همان سلاح قدیمی تمرین می کنند که در کیفیت تمرینشان اثرات نامطلوبی می گذارد.
 
وی در پایان گفت: اکنون که تیراندازی بیشترین مدال را مسابقات المپیک کسب کرده است انتظار می رفت توجه بیشتری به تیراندازان شود اما اینگونه نیست و تیم ملی با همان روال گذشته اردو برگزار می کند و تغییری در برنامه تیراندازان بوجود نیامده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار