کرمانشاه؛

معرفی برترین های مسابقه های ورزشی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه

مراسم تجلیل از ورزشکاران برتر مسابقات ورزشی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با حضور مدیریت رفاه و پشتیبانی سازمان و جمعی از مسئولین در این سازمان برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ایرج آئینی با اشاره به اینکه مسابقه های ورزشی این سازمان در دوازده رشته ورزشی انجام شده افزود: ورزشکاران در سه رده بازنشستگان جهاد کشاورزی، آقایان و بانوان قرار گرفتند.

آئینی با بیان اینکه مسابقات ورزشی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه توسط اداره رفاه و پشتیبانی و تربیت بدنی این سازمان برگزار گردیده خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی این سازمان با رشته ورزشی شطرنج در 14 بهمن ماه آغاز شده و در 21 بهمن ماه خاتمه یافت.

وی گفت: مسابقات ورزشی جهاد کشاورزی در رشته‌های شطرنج آقایان، دو میدانی با سه زیر بخش 2هزار متر آقایان و بازنشسته‌ها، 100 متر سرعت آقایان، رشته کوهنوردی، شنای 100متر در سه زیر بخش شنای قورباغه، کرال سینه بالای 45 سال و زیر 45 سال، تنیس روی میز در هر سه رده آقایان، بازنشسته‌ها و بانوان، آمادگی جسمانی بانوان، مهارت توپ در بخش آقایان انجام گرفت.

آئینی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات حدود 89 نفر از پرسنل جهاد کشاورزی استان کرمانشاه توانستند جزء ورزشکاران برتر معرفی شوند خاطرنشان کرد: به نفرات اول تا سوم برتر حکم قهرمانی و جوایز اهدا شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.