کرمانشاه؛

برگزاری سمینار ملی مشاوره، پیشگیری، رشد و درمان

سمینار ملی یک روزه مشاوره، پیشگیری، رشد و درمان در تالار علامه امینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نوذر قنبری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در این سمینار ملی گفت: علم مشاوره در کشور ما بسیار تاثیرگذار است و جامعه ما از توانایی‌های این علم بهره‌مند شده است.

وی ادامه داد: شرایط حاکم بر جامعه ما اینگونه ایجاب می‌کند که به مسایل روان شناسی و روان شناختی بیشتر اهمیت داده شود، زیرا سواد روان‌شناختی بر سایر سوادها ارجعیت دارد.

قنبری تاکید کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه رشته‌های روانشناسی و مشاوره جزو اصلی‌ترین رشته‌های ما در مقاطع مختلف می‌باشد که همواره نخبگانی در این رشته‌ها تربیت شده است.

دبیر هیات امنای دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن تشریح وضعیت دانشگاه در کشور اظهار کرد: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از 400 واحد و مرکز همواره نقش عمده‌ایی در توزیع توسعه در سطح کشور داشته و یکی از نهادهای تاثیرگذار در زمینه های مختلف، نظیر دانش فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نقش بسزایی دارد.

رییس سمینار ملی یک روزه مشاوره، پیشگیری، رشد و درمان درباره پنقش دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه تصریح کرد: این دانشگاه در سال 1367 شروع به کار کرده و هم اکنون 33 درصد از بار علمی استان را بر عهده دارد.

قنبری در پایان گفت: 267 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که از این تعداد، 145 مقاله مورد پذیرش نهایی قرار گرفت و 122مقاله به صورت سخنرانی و پوستر پذیرفته شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: کرمانشاه ، سمینار ، ملی ، مشاوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.