عبداللهی:

عمدی بودن اخطار رحمتی را تکذیب می کنم/آسیب دیدگی چشمی ناراحت کننده است

دستیار ویژه مدیرعامل استقلال ضمن تکذیب عمدی بودن کارت زرد مهدی رحمتی گفت :آسیب دیدگی روزبه چشمی نارحت کننده است اما آرزوی بهبودی وی را دارم.

 نصراله عبداللهی در گفت وگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره دیدار تیم های استقلال تهران و پدیده مشهد گفت:تیم ما در بازی دیروز عملکرد خوبی داشت و موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرد اما بازیکنان نتوانستد از موقعیت های خود استفاده کنند.به طور حتم اگر استقلال در این بازی به گل می رسید جو ورزشگاه نیز تغییر می کرد.
 
وی افزود:عملکرد بازیکنان استقلال به حریف اجازه نداد یک شوت نیز به سمت دروازه رحمتی بزنند و میل آن ها برای کسب سه امتیاز بیشتر بود.
 
وی ادامه داد:البته با توجه به این که سایر مدعیان نیز روز گذشته در کسب پیروزی ناکام ماندند ،فرصت داشتیم فاصله خود را با حریفان افزایش دهیم اما همین که سال 1394 را با صدرنشینی به پایان رساندیم راضی کننده است.ضمن این که تیم ما در فینال جام حذفی حضور دارد و امیدوارم در بازی های آتی قدرتمندانه تر عمل کنیم.
 
مشاور ویژه مدیرعامل استقلال درباره داوری این بازی اظهار کرد:اشتباهات داور در نتیجه این بازی تاثیرگذار نبود.من نباید درباره عملکرد داور صحبت کنم .هر چند برخی کارشناسان معتقد بودند احمد صالحی در یک صحنه گل سالم استقلال را نگرفته که اگر این موضوع صحت داشته باشد يك اشتباه به حساب مي ايد در غیر این صورت داور این بازی اشتباه  فاحشی نداشت.
 
عبداللهی در خصوص کارت زردی که بهنام برزای با اعتراض به داوری پس از پایان بازی دریافت کرد،اظهار داشت:تاکنون گزارش کادر فنی درخصوص اتفاقات این دیدار به دست ما نرسیده است.پس از این که این گزارش در اختیار باشگاه قرار بگیرد درباره کارت زرد برزای نیز تصمیم گیری می کنیم.
 
وی درخصوص شایعه عمدی بودن حرکت مهدی رحمتی که منجر به محرومیت کاپیتان استقلال از دیدار با استقلال خوزستان شد،گفت :این شایعه غیر عقلانی است و من عمدی بودن حرکت رحمتی را تکذیب می کنم.رحمتی به دلیل ناراحتی از گل نزدن تیم دست به چنین اقدامی زد.به هر حال غیبت کاپیتان استقلال در دیدار با استقلال خوزستان تاثیرگذار است چرا که رحمتی مهره ای قابل اتکا برای تیم ما است.
 
عبداللهی درخصوص دلیل بیرون آمدن مهدی مومنی از اردوی استقلال قبل از بازی با پدیده بیان کرد:وی با اجازه کادر فنی از اردو بیرون آمد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.از رسانه ها می خواهم به استقلال کمک کنند تا تیم ما بدون حاشیه در سال جدید به حرکت خود ادامه دهد.
 
دستیار ویژه مدیرعامل استقلال در خصوص آسیب دیدگی روزبه چشمی اظهار داشت:این اتفاق بسیار ناراحت کننده بود اما امیدوارم چشمی روز به روز شرایط بهتری پیدا کرده و هرچه سریع تر به بهبودی دست یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار