تعطیلی تمرینات آبی پوشان

حضور عبدالهی در تمرینات استقلال

تمرین امروز آبی پوشان پایتخت با توجه به صلاح دید کادر فنی تعطیل است و آبی ها از فردا دور جدید تمرینات خود را با حضور عبدالهی آغاز خواهند کرد.

حضور عبدالهی در تمرینات استقلال
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به صلاح دید کادر فنی تمرینات امروز آبی پوشان پایتخت تعطیل است، بنابراین استقلالی ها امروز را به استراحت خواهند پرداخت و قرار است از فردا دور جدید تمرینات خود را آغاز کنند.

آبی پوشان تهرانی روز چهارشنبه تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی میزبان گسترش فولاد تبریز خواهد بود.

* آبی پوشان بعد از بازی با گسترش تعطیل می شوند

با توجه به تعطیلی دو هفته ای مسابقات لیگ برتر پس از برگزاری دیدارهای هفته بیست و یکم، کادر فنی استقلال این تیم پس از بازی با تیم گسترش فولاد تبریز آبی پوشان را به مدت دو روز تعطیل کرد از همین رو تمرین استقلالی ها بعد از بازی با گسترش فولاد تبریز به مدت دو روز تعطیل خواهد بود.

* حضور عبدالهی در تمرین آبی پوشان

با توجه به جلسه معارفه ای که امروز در باشگاه استقلال برای نصراله عبدالهی دستیار ویژه مدیر عامل استقلال برگزار شد از همین رو پس از معرفی وی قرار است عبدالهی از فردا در تمرینات آبی پوشان شرکت کند و در کنار این تیم کمک های لازم را برای آبی پوشان انجام دهد.

*یعقوب کریمی گرفتار مصدومیت 

یعقوب کریمی بازیکن آبی پوش پایتخت که به تازگی از مصدومیت رهایی یافته و با تمرینات ویژه بدنی به فرم مطلوب رسیده بود باز هم اسیر بدشانسی شد و در  دقایق پایانی بازی با نفت تهران در هفته بیستم لیگ برتر مصدوم شد تا یک بار دیگر از همراهی تیمش برای مدتی محروم بماند.

از همین رو باید منتظر ماند تا ببینیم آیا این بازیکن می تواند آبی پوشان را در هفته بیست و یکم مقابل گسترشی ها همراهی کند یا خیر؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار