شهرام حقیت دوست:

مخاطب «مضحکه‌ای شبیه قتل» را باور می‌کند

شهرام حقیقت‌دوست از دلایل موفقیت نمایش «مضحکه‌ای شبیه قتل» گفت.

شهرام  حقیقت‌دوست بازیگر سینما و تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص نمایش «مضحکه‌ای شبیه قتل» و ایفای نقش در آن گفت: در طول سال‌ها همکاری با حسین کیانی قلم و فضای مورد نظر او، دیدگاه و توجه‌اش نسبت به نمایش ایرانی را به خوبی می‌شناسم به همین دلیل بازی در «مضحکه‌ای شبیه قتل» تنها به سبب ویژگی نقش نبود.
 
وی ادامه داد: انتخاب این متن برای اجرا از طرف گروه اتفاقی تحمیلی بود چرا که ما قصد داشتیم «مرگ در حمام بنفش» را به روی صحنه ببریم اما جواب منفی گروه بازبینی و فرصت داشتن سالنی برای اجرا باعث شد با تمرینات کوتاهی و «مضحکه‌ای شبیه قتل» را به روی صحنه ببریم که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی مواجه شدیم.
 
حقیقت‌دوست درباره ویژگی نمایش «مضحکه‌ای شبیه قتل» بیان کرد: در دو دوره اجرای این نمایش در سال 94 حضور داشتم اما دهه 80 احمد مهرانفر ایفای این نقش را بر عهده داشت. به عقیده من این اثر نمایشی یکی از بهترین کمدی‌های ایرانی است و توانسته در دو دهه 80 و  90 به جهت مضمون و فضای منطبق آن با هر اجتماعی و در هر مقطع زمانی تماشاگر را به سمت خود جذب کند، مخاطبان قلم طناز و فضای ملموس نمایش «مضحکه‌ای شبیه قتل» را به خوبی درک و باور می‌کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار