کلیشه‌ای‌شدن نقش‌ها، علت کم‌کاری من است

امیدوارم کیفیت فیلمنامه‌ها افزایش پیدا کند. نقش‌ها تبدیل به کلیشه نشود؛ چرا که در سن کنونی من می‌توانیم نقش‌های متفاوتی بازی کنیم، اما این طور نیست.

الهام پاوه‌نژاد بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین فعالیت خود گفت: یک نمایشنامه‌خوانی به مدت سه‌شب از سه نویسنده مطرح محمد یعقوبی،‌ نغمه ثمینی و کوروش نریمانی را برای خیریه برکت حامی زنان سرپرست خانواده داشتیم که خدا رو شکر با استقبال خوبی مواجه شد. در این نمایشنامه‌خوانی بازیگرانی چون فاطمه گودرزی، گلاره عباسی، کیهان ملکی، عارف لرستانی، فرناز رهنما، سینا رازانی و امیرحسین رستمی حضور داشتند.

وی در خصوص اجرای مجدد تئاتر «مضحکه شبیه قتل» عنوان کرد: 11 بهمن در تماشاخانه باران، تئاتر «مضحکه شبیه قتل» حسین کیانی که چند ماه قبل در سالن اصلی اجرا کردیم، در سالن باران مجدد روی صحنه می‌رود.

بازیگر سریال تلویزیونی«هفت سنگ» افزود: «مضحکه شبیه قتل» قصه‌ای فانتزی دارد. در واقع مربوط به شبی است که ناصرالدین شاه کشته شده و بین دو زن ناصرالدین درگیری به وجود می‌آید.

یکی از مرگ شاه ناراضی و دیگر خوشحال؛ یکی از آنها به دنبال برگزاری مراسم سوگ و دیگری دنبال برگزاری مضحکه‌ای برای اوست.

بازیگر سریال تلویزیونی «گاو صندوق» در خصوص همکاری با حسین کیانی اظهار داشت: این دومین همکاری من با حسین کیانی بود. کار با ایشان خیلی خوب است. به همین دلیل است که با نتیجه و بازتاب تئاتر مجدد باید روی صحنه برود.

وی درباره کمرنگ‌شدن حضور خود در عرصه تصویر تصریح کرد: حضور در عرصه سینما و تلویزیون خیلی خودخواسته نیست. کم‌کاری من بیشتر به خاطر فیلمنامه‌های ضعیفی است که پیشنهاد می‌شود و ترجیح می‌دهم نقش‌های متنوع بیشتری در تئاتر داشته باشم.

پاوه‌نژاد خاطرنشان کرد: امیدوارم کیفیت فیلمنامه‌ها افزایش پیدا کند. نقش‌ها تبدیل به کلیشه نشود؛ چرا که در سن کنونی من می‌توانیم نقش‌های متفاوتی بازی کنیم، اما این طور نیست.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.