تبریز؛

گام سبز شهرداری در عون بن علی

شهردار کلانشهر تبریز گفت: با آغاز کاشت 100 هکتار از اراضی عینالی سال آینده یک میلیون نهال و بوته درختی در تبریز نهال کاری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نجفی در حاشیه مراسم آغاز غرس 70 هزار نهال درختان مثمر در عینالی اظهار داشت: کاشت 500 هزار اصله نهال در تبریز همزمان با جنگل کاری عینالی شروع می‌شود و کاشت500 هزار نهال درخت نیز پاییز سال آینده آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه جنگل‌کاری این قسمت از عینالی، گام سبز شهرداری تبریز برای آمادگی برای 2018 است، گفت: سمت و سوی سیاست های شهرداری تبریز به سوی کاهش سطح چمن کاری و افزایش کاشت درختان در راستای استفاده بهینه از منابع آبی شهر است.

شهردار تبریز با اشاره به خدمات مختلفی که شهرداری تبریز در سال گذشته در این شهر انجام داده است گفت: استاندار و فرماندار محترم تبریز در سال 94 به صورت کامل با شهرداری تبریز همکاری و همراهی کردند و در نتیجه این همراهی خدمات قابل قبول و مناسبی در این سال به شهروندان ارائه شد.

 وی گفت: امروز شاهد آغاز بزرگترین پروژه جنگل کاری و کاشت درختان در تبریز هستیم که اجرای این پروژه علاوه بر اینکه در تلطیف هوا نقش ایفا خواهد کرد منظر زیبایی نیز در بزرگترین تفرجگاه کشور ایجاد خواهد کرد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.