کرمانشاه؛

اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه با جدیت دنبال می شود

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری عنوان کرد : برنامه هایی همچون تقویت تولید کالاهای صادرات محور و خرید کالای تولید داخل در سرلوحه کارها قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهندس رضا رحیمی در کارگروه اشتغال استان ، اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کارها و برنامه های مدیریت ارشد استان دانست و گفت: در راستای عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان با جدیت دنبال می شود و برنامه هایی همچون تقویت تولید کالاهای صادرات محور و خرید کالای تولید داخل در سرلوحه کارها قرار دارد.

وی با اشاره به پیشینه درخشان کرمانشاه در عرصه تجارت و بازرگانی گفت: کرمانشاه از قدیم الایام مرکز تجارت غرب کشور بوده و همچنین دارای یکی از بزرگترین مجموعه موقوفات ایران می باشد.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری افزود:این میزان از موقوفات نشان از آن داشته که در کرمانشاه آن دوران شاهد رونق سرمایه و تولید ثروت بوده ایم ولی متأسفانه استان طی دهه های اخیر در زمینه اقتصاد سیر نزولی داشته است.

رحیمی گفت : به برکت انقلاب طرح های بزرگی همچون کارخانه سیمان و پتروشیمی در کرمانشاه اجرا شده اند که از جمله مجموعه های اقتصادی بزرگ محسوب می شوند و به یاری خدا در آینده هم شاهد رونق بیشتر اقتصادی خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار