مشاور بشار اسد: سوریه در آستانه پیروزی است

«بثینه شعبان» با اشاره به پیشروی های ارتش سوریه در مناطق مختلف، تاکید کرد این کشور در حال پیروزی بر تروریست ها است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المنار، مشاور رسانه ای بشار اسد رئیس جمهور سوریه گفت سوریه در آستانه پیروزی است و با تمام توان با تروریسم در خاک خود می جنگد.

 بثینه شعبان در گفتگوی اختصاصی با برنامه «بین پرانتز»  این شبکه تاکید کرد اقدام کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در قرار دادن حزب الله در فهرست گروه های تروریستی به نفع مقاومت تمام می شود ، زیرا این اقدام نشان داد که دیگران کجا ایستاده اند.

بثینه شعبان گفت: «ما این اقدام  کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را نشانه عجز و شکست و نتیجه افتادن آنها در دامن صهیونیست ها می دانیم. شاید چیزی که می خواهم بگویم عجیب به نظر برسد ولی واقعا من معتقدم این اقدام آنها به نفع مقاومت است، زیرا این اقدام به گونه ای شفاف و غیرقابل تردید نشان داد که دیگران کجا ایستاده اند.

از الان به بعد همه چیز مثل روز روشن است و همه چیز سرجای خود قرار گرفته است. دیگر نباید عربیت به عنوان پوششی برای دشمنان عربیت مورد استفاده قرار گیرد. دیگر آنها حق ندارند به ناحق یاوه سرایی کنند و در پشت پرده با رژیم صهیونیستی ضد قومیت عربی تبانی و دسیسه چینی کنند.

من اطمینان دارم مخالفان اقدام کشورهای عربی ضد حزب الله بسیار بیشتر از آن چیزی است که در رسانه ها منتشر شد.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار