سخنگوی نیروهای بسیج مردمی در محور شمال اعلام کرد، عناصر تروریستی داعش منطقه تازه در جنوب کرکوک را با موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری عراق براثا نیوز، "علی الحسینی،" سخنگوی نیروهای بسیج مردمی در محور شمال اعلام کرد، عناصر تروریستی داعش منطقه تازه در جنوب کرکوک را با موشک کاتیوشا هدف قرار دادند و این یکی از شدید ترین و خشن ترین حملات تروریستی به این منطقه است.

الحسینی گفت: "حیدر العبادی،" نخست وزیر عراق نیز دخالت فوری را برای حمایت از جان و مال ساکنان منطقه تازه در مقابل حملات گسترده تروریست‌ها خواستار شد.

وی در نشست خبری افزود منطقه تازه سه شنبه شب هدف حمله گروه تروریستی داعش قرار گرفت و تروریست‌ها این منطقه ترکمن نشین را در 25 کیلومتری جنوب کرکوک با 42 موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

سخنگوی نیروهای بسیج مردمی در محور شمال تاکید کرد این حمله موشکی شدید تلفات جانی به همراه نداشت ولی برخی از موشک‌ها به خانه‌های مردم اصابت کرد و خسارت‌های مادی برجا گذاشت.

الحسینی خاطرنشان کرد نیروهای بسیج مردمی و ساکنان منطقه تازه از نخست وزیر و وزیر دفاع عراق خواستند برای حمایت از جان و مال 40 هزار نفر از ساکنان این منطقه فورا اقدام کنند.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار