لرستان؛

فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگی حیات بخش

نماینده ولی فقیه در استان لرستان فرهنگ ایثار و شهادت رافرهنگی حیات بخش خواند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛سید احمد میر عمادی امروز در جمع کارکنان بنیاد شهید لرستان که به مناسبت روز شهید برگزار شد افزود: فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگی حیات بخش است که سدی محکم در برابر توطئه های دشمنان ایجاد می کند.
 
وی افزود: برای صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت باید فرهنگ غنی دفاع مقدس حفظ و نشر شود.
 
حجت الاسلام میرعمادی، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور حاصل فرهنگ ایثار و دستاورد خون شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس است.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان، با تاکید بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار به نسل جوان و نوجوان، ابراز کرد: نهادینه سازی فرهنگ ایثار در بین نسل جوان و نوجوان، سدی محکم در برابر توطئه های دشمنان ایجاد خواهد کرد.
 
وی تصریح کرد: باید با برنامه ریزی جدی از فراموش شدن ثمرات و ارزشهای این فرهنگ با انتقال به نسل های بعدی جلوگیری کرد.
 
حجت الاسلام میرعمادی، خاطرنشان کرد: صیانت از فرهنگ ایثار و استکبار ستیزی و دین باوری از شاخص های است که باید همواره مورد توجه ویژه قرار گیرد.
 
حجت الاسلام میرعمادی، با اشاره به اینکه امروز استکبار جهانی به دنبال کمرنگ کردن فرهنگ ایثار وشهادت است، افزود: دشمن تلاش می کند با کمرنگ شدن فرهنگ ایثار دامنه ظلم و ستم خود را گسترش دهد و سرمایه های کشورها را تارج کند.
 
وی، در ادامه با اشاره به شهادت مدافعان حرم در غربت گفت: شهدای مدافع حرم برای دفاع از اعتقاد خود در برابر جور قد علم  می کنند.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان، بیان کرد: این افراد به دلیل شهادت در دفاع از حرم ائمه اطهار وخارج مرزهای کشور از جایگاه والایی برخوردار هستند.

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت دستگاه های اجرایی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: باید یاد و نام شهدای حفظ شود و شهرها مزین به یاد و نام شهدا شوند.
 
حجت الاسلام میرعمادی، با اشاره به اینکه امروز دشمنان به دنبال اشاعه فرهنگ تجمل گرایی، رفاه طلبی، غرب گرایی، وتعامل با غرب در کشور است، گفت: صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.
 انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.