اهواز؛

رفع نقص شبکه برق 108 روستای شهرستان شوش

مدیر توزیع برق شهرهای شوش و الوان گفت: از ابتدای امسال تاکنون شبکه برق 108 روستای این شهرستان رفع نقص شده و مورد بازرسی فنی قرار گرفتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سهیل مطوریان پور بیان کرد: در راستای اصلاح و توسعه شبکه برق 201 دستگاه ترانس برق در روستاهای غرب کرخه و 49 دستگاه نیز در منطقه عبدالخان نصب شده است.

وی تعداد مشترکان برق در شهرستان شوش را بیش از 56  هزار مشترک برق عنوان کرد و اظهار داشت: اصلاح و توسعه شبکه برق این شهرستان در آستانه فصل گرما به همت کارکنان این مدیریت انجام شد.

مطوریان افزود: در سال 94 علیرغم محدودیت های اعتباری و افزایش انتظار مردم از دستگاه های خدمات رسان، توزیع برق شوش و الوان عملکرد قابل قبولی ارایه کرده است.

رضا نجاتی فرماندار شوش انرژی برق را یکی از نیازهای ضروری مردم دانست و اذعان کرد: تولید، انتقال و توزیع برق وظیفه ای سنگین بوده که به خوبی مدیریت می شود.

وی بیان داشت: در سال جدید با هم افزایی، برنامه ریزی مناسب، تلاش و همت بیش تر مجموعه مدیریت توزیع برق شوش شاهد کم ترین مشکل در شبکه برق این شهرستان باشیم.

نجاتی با اشاره به در پیش بودن فصل گرما و روی آوری مردم به استفاده از وسایل خنک کننده و افزایش مصرف برق خواستار مدیرت مصرف برق از سوی مردم شد.



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.