ساماندهی نمازخانه های بین راهی برای خدمات رسانی به گردشگران

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد برلزوم فراهم کردن مکان های مناسب برای اقامه گردشگران نوروزی دراین استان تاکید کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،الیاس چراغ زاده روز سه شنبه در نشست شورای اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد افزود:ایجاد مکان های مناسب برای اقامه نماز در مکان های گردشگری، تفریحی و تاریخی امری مهم و ضروری است.
وی با بیان اینکه وضعیت کنونی نمازخانه های پمپ بنزین ها،جایگاه های سی.ان.جی و رستوران های بین راهی،مکان های تفریحی و گردشگری استان وضع مناسبی ندارند،تصریح کرد : مسئولان مربوطه تا پیش از آغاز سفرهای نوروز تمامی این نمازخانه ها را به موکت،جانمازی و مهر ،آب و سرویس های بهداشتی مناسب برای رفاه حال گردشگران و مسافران نوروزی تجهیز کنند.
چراغ زاده از آمادگی کامل امامزادگان و بقاع متبرکه برای اقامه نماز گردشگران خبر داد.
سرپرست هماهنگی اموراقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: برای رفاه حال گردشگران،سرویس های بهداشتی سیار ،برپایی خیمه های نماز در مکان های گردشگری که فاقد نمازخانه و سرویس بهداشتی هستند فراهم می شود.
مجید محنایی بر آماده سازی مساجد درون شهری و بین راهی ،رعایت بهداشت و نظافت این مکان ها و باز بودن آنها بصورت شبانه روز برای استقبال از میهمانان نوروزی تاکید کرد.
وی بیان کرد: تمامی نهادها و دستگاه ها با مشارکت یکدیگر تلاش کنند تا مردم در مسافرت های نوروزی خود در وقت نماز با آسودگی خاطر در مساجد و نمازخانه های بین راهی برون شهری و درون شهری به اقامه نماز بپردازند.
 
انتهای پیام /و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.