زنجان؛

توزیع هیزم همزمان با چهارشنبه آخرسال در زنجان

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان از توزیع هیزم همزمان با چهار شنبه آخر سال در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، احمدی در ستاد مدریریت بحران شهرستان زنجان اظهار کرد: این اقدام با هدف برگزاری چهارشنبه بی‌خطر در زنجان انجام می‌شود.

وی با اشاره به حضور مستمر دستگاه‌ها در میادین شهر و محل‌های استقرار افزود: خودروهای سازمانی و پرسنل برای چهارشنبه آخر سال آمادگی دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان همچنین از توزیع کیسه زباله در روز طبیعت خبر داد و گفت: این کیسه‌ها در مبادی ورودی و خروجی شهر زنجان توزیع می‌شود.

احمدی در ادامه بیان کرد: ضمن توزیع هیزم در بین مردم همچنین پاکسازی بوستان‌های شهر زنجان از وجود هیزم‌ها و اجسام قابل اشتعال نیز انجام می‌شود.

وی با اشاره به پاکسازی سطح شهر زنجان از نخاله و زباله‌های انتخاباتی طی هفته گذشته عنوان کرد: اخطارهای لازم برای جمع‌آوری نخاله‌های قابل اشتعال در جلوی مغازه‌های شهر زنجان داده شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با اعلام استقبال شهر زنجان برای نوروز گفت: زیباسازی سطح شهر از طریق گل کاری و نصب المان های شهری انجام می‌شود.

احمدی با اشاره به پاکسازی ورودی‌های شهر زنجان با همکاری دوستداران طبیعت اظهار کرد: شهر زنجان با آغوشی باز آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: توزیع ، هیزم ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.