زنجان؛

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز

مدیر کل تعزیرات استان زنجان گفت : طرح نظارتی ویژه نوروز در شهرستانهای ابهر و خدابنده هم اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر کل تعزیرات استان زنجان گفت : همزمان با سایر استانهای کشور،طرح ویژه نوروزی در استان زنجان و خصوصا در شهرستانهای ابهر و خدابنده طرح نظارتی ویژه نوروز به مرحله اجرا رسید.

ممیزی افزود:در این طرح به محوریت تعزیرات حکومتی شهرستانهای ابهر و خدابنده و با حضور بازسین سازمان های مربوطه از کلیه اصناف،میادین میوه و تره بار،فروشگاههای عرضه مواد غذایی،آجیل و خشکبار و قنادی ها بصورت دقیق و سرزده بازرسی بعمل امده و کلیه فاکتورهای مهم از جمله قیمت فروش،بررسی قیمت خرید،فاکتورهای ارائه شده به مشتریان و... بررسی و گزارش تخلفات به شعب تعزیرات حکومتی اراسل می گردد.

وی ادامه دا:در این رابطه تا مورخ 18 اسفندماه،تعداد 36 فقره پرونده در زمینه گرانفروشی،کمفروشی،عدم درج قیمت و نداشتن پروانه کسب تشکیل و در حال رسیدگی می باشد.

مدیر کل تعزیرات استان زنجان گفت : از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی از جمله گرانفروشی و عدم صدور فاکتور مراتب را به بازرسی سازمان صنعت ،معدن و تجارت اطلاع داده و یا با حضور در ادارات تعزیرات حکومتی استان نسبت به اعلام شکایت اقدام نمایند.

وی گفت:بدیهی است درصورت اخذ شکایات مردمی،پرونده های واصله خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد

کشیک های ویژه نوروزی در ساعات غیر اداری و ایام تعطیل در شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان مستقر می باشند.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: اجرا ، نظارت ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.