اصفهان؛

برخورد با عرضه میوه قاچاق در میادین میوه و تره بار اصفهان

رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان گفت: تا کنون هیچ مورد فروش میوه قاچاق در میادین میوه و تره بار اصفهان دیده نشده است.

ناصر اطرج در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به اینکه در میوه های قاچاق بیشتر در تهرانوجود داشته است افزود: با نظارت های انجام شده و اطلاعیه ایی که در میادین میوه و تره بار استان اصفهان توزیع شده حتی یک مورد تخلف در خصوص فروش میوه های قاچاق نداشته ایم.

وی با بیان اینکه امسال هیچگونه مشکلی از لحاظ تامین میوه شب عید وجود ندارد گفت: خوشبختانه با مدیریتی که بر ذخیره و توزیع میوه از ماه ها قبل انجام شده میوه به میزان مناسب در سردخانه ها وجود دارد و برای شب عید افزایش قیمت میوه در بازار نخواهیم داشت.

رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان تصریح کرد:در سال جاری با کاهش تولید نارنگی مواجه بوده ایم و در صورت نداشتن واردات این میوه با افزایش قیمت مواجه خواهد شد.

اطرج قیمت عمده فروشی انواع میوه مورد نیاز مردم برای شب عید را به این شرح اعلام کرد: هر کیلو پرتقال تامسون درجه یک 2700تا 1500تومان،هر کیلو سیب درختی سمیرم سردخانه ایی 2800 تا 1800تومان،هر کیلو خیار گلخانه ایی 2200 تا 1800 تومان، هر کیلو کیوی3200 تا 2800 تومان و نارنگی 4000 تومان در میادین میوه و تره بار اصفهان عرضه میشود.

وی تصریح کرد : قیمت عمده فروشی با 25 درصد سود قیمت تمام شده میوه ایی است که به دست مصرف کننده خواهد رسید.

اطرج در پایان گفت: از آغاز فروش میوه های شب عید در میادین میوه و تره بار نظارت بر عملکرد فروشندگان توسط بازرسان اصناف ، صنعت و معدن و اتحادیه میوه و تره بار انجام میگیرد و با تخلفات احتمالی به طور جدی برخورد خواهد شد.


انتهای پیام/ ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.