شریف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس دهم به دور از افراط و تفریط باشد

سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان ابراز امیدواری کرد که مجلس دهم به دور از افراط و تفریط باشد و مباحث کارشناسی در این مجلس مطرح شود.

نگاه جناحی به اقتصاد باعث وارد شدن آسیب بزرگ می‌شود/ امیدواریم مجلس دهم به دور از افراط و تفریط باشداحمد شریف سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اولویت‌های مجلس دهم اظهار داشت: در حال حاضر جامعه ما تحت تأثیر مسائل اقتصادی است، لذا نخستین اولویت مجلس دهم توسعه اقتصادی کشور است و باید در قالب لایحه یا طرح مدونی از حالت رکود شدیدی که بر اقتصاد کشور حاکم شده است، خارج شویم.
 
وی با بیان اینکه رکود اقتصادی باعث خدشه دار شدن معیشت شهروندان شده  و معضل بیکاری افزایش پیدا کرده است، ادامه داد:  تبعات این مسائل، دامنگیر عرصه‌های دیگر اجتماعی هم شده است؛ لذا با توجه به ترکیب فعلی مجلس، امیدواریم مجلس دهم به دور از افراط و تفریط باشد و مباحث کارشناسی در این مجلس مطرح شود،  چرا که اقتصاد مبحثی است که باید نگاه ملی به آن داشت.
 
سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان تصریح کرد: اگر رکود فعلی تداوم پیدا کند، می‌تواند آسیب‌های زیادی را به کشور وارد کند.
 
شریف با اشاره به ارزیابی خود در مورد رئیس مجلس دهم گفت: دور دوم انتخابات نشان خواهد داد که اقبال به ریاست عارف است یا  لاریجانی.
 
وی خاطر نشان کرد:  انتظارمان این است که هر کدام از افراد، عارف یا لاریجانی در مسند ریاست قرار گرفتند، موضع بی طرفانه‌ای در ریاست مجلس اتخاذ کنند و رویکرد متفاوتی با مجالس 9 گانه پیشین داشته باشند.
 
سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: به نظر بنده هر دو نفر از عهده مسئولیت ریاست مجلس بر می‌آیند؛ ولی هنوز زود است که در مورد رئیس مجلس دهم صحبت کنیم.
 
انتهای‌پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار