در جلسه علنی شورا مطرح شد؛

مسئول اولیه در حوزه سلامت وزارت بهداشت است

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این‌که ما قبول داریم برای پیشگیری همه باید با یکدیگر همکاری داشته باشند، گفت: نباید فراموش کنیم که مسئول اولیه خود وزارت بهداشت است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن سرخو عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و پنجم جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به صحبت‌های رئیس مرکز تحقیقات سوختگی دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار داشت: در برخی از سخنان ایشان مطالب تعجب‌آوری بود چرا که ایشان در حاشیه سخنان خود به وزارت بهداشت اشاره کردند در صورتی که وزارت بهداشت به نحوی باید برخی از کارها را خود تنظیم و انجام دهد.

وی با بیان این‌که ما یک بیمارستان سوختگی در کشور داریم، افزود: در برخی از مواقع با یک فرد سوخته رفتاری می‌شود که درد سوختگی از یاد بیمار می‌رود.

سرخو با بیان این‌که ما باید پاداش‌های خاصی به برخی از پرستاران بدهیم تا به بیماران لبخند بزنند، تصریح کرد: وزارت بهداشت با بیمه سلامت بار مالی زیادی را بر دوش دولت گذاشت به همین دلیل باید به وظایف خود عمل کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این‌که ما قبول داریم برای پیشگیری همه باید با یکدیگر همکاری داشته باشند، افزود: نباید فراموش کنیم که مسئول اولیه خود وزارت بهداشت است.

وی در ادامه سخنان خود به بابک زنجانی اشاره کرد و گفت: از قوه قضائیه بابت رسیدگی به این پرونده متشکریم و امیدوار هستم که دادگاه‌های قضایی دست این افراد مانند خاوری و بابک زنجانی و... را که به فروش نفت 100 دلاری خود را پرداختند و  ملت را فقیر کردند بگیرند و نگذارند که آن‌ها در خیابان‌های شهر با خیال آسوده راه بروند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار