در جلسه علنی شورای شهر تهران مطرح شد؛

زنگ جا به جایی برای مدیران شهری به صدا درآمد+اسامی شهرداران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شنیده‌ها حاکی از این است طی امروز یا فردا 7 نفر از شهرداران مناطق تهران جا به جا می‌شوند.

زنگ جا به جایی برای مدیران شهری به صدا درآمد
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر با اعلام خبر جا به جایی7 نفر از شهرداران مناطق شهر تهران اظهار داشت: طی امروز بعد از ظهر یا فردا 7 نفر از شهرداران مناطق تهران جا به جا می‌شوند، اما سوال اینجاست که اگر کار این مدیران بد بوده است چرا روی کار آمده‌اند، اما اگر کارشان را به درستی انجام می‌دادند چرا باید جا به جایی صورت گیرد و ثبات مدیریت چه معنایی دارد.

وی افزود: شنیده‌ها حاکی از جا به جایی 10 شهردار بود که به 7 نفر رسیده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با مشکلات منطقه 19 گفت: در این منطقه کارتن خوابی وجود دارد و همچنین پاساژ توحید که چند سالی است نیمه کاره باقی مانده به یکی از مشکلات اصلی منطقه 19 تبدیل شده است.

دبیر با اشاره به احداث مجتمع‌های بهاران در منطقه 19 بیان کرد: شهرداری 60 میلیارد تومان از برنامه عدول کرده است و به احداث ساختمان‌های مجتمع‌های بهاران پرداخته در صورتی که شهرداری فقط اختیار 10 جا به جایی بودجه را دارد و برای بیشتر از آن نیاز به اجازه شورا را دارد.

وی گفت: برای اختصاص بیمارستان هسته‌ای در بوستان ولایت 40 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته است که شهرداری باید برنامه خود را برای اجرای این پروژه ارائه دهد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: بحث حریم مهم است و این موضوع فقط به حریم شهر تهران منتهی نمی‌شود بلکه شهرستان‌ها را نیز در بر می‌گیرد.

وی افزود: محله مرتضی گرد که امروز ایجاد شده است را چه کسی پاسخگو است و تهران در حال حاضر به 70 کیلومتر رسیده است.

دبیر ادامه داد: امروز در بحث حریم شهرها لازم است تمام کارها کنار گذاشته شود و فقط به این موضوع رسیدگی شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با مشکلات مردم منطقه سرخ حصار گفت: در برهه‌ای از زمان به مردم منطقه سرخ حصار زمین داده شد و برای مردم در این زمین ها حقی به وجود آمد که باید به آن رسیدگی شود.

*جزئیات جا به جایی شهرداران مناطق

طبق شنیده ها در این جابه جایی ها محسنی از حراست شهرداری به عنوان شهردار منطقه 9، بابازاده از قائم مقام منطقه 19 به شهردار منطقه 10، عباسی از قائم مقام منطقه 3 به عنوان شهردار منطقه 17،سلیمی به عنوان شهردار منطقه 18،قربانی شهردار منطقه 19، صفوی شهردار منطقه 20 و طلوعی به عنوان شهردار منطقه 7 منصوب شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار