درختکاری نواحی صنعتی اولویت شهرکهای صنعتی کهگیلویه وبویراحمد است

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد درختکاری نواحی صنعتی را از اولویت های این شرکت دانست و از کاشت سه هزار و 336اصله انواع نهال غیرمثمر در شهرکها و نواحی صنعتی این استان در هفته درختکاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سهراب بنام افزود : توسعه فضای سبز در کنار شهرک ها و تاسیسات صنعتی مهمترین گام در جهت کاهش آلودگی هوا و کمک به محیط زیست سالم و بانشاط است.
وی بیان کرد: در این راستا نهال کاری در زمینی به مساحت سه هکتار در فاز توسعه شهرک صنعتی یاسوج 3 و ناحیه صنعتی شن و ماسه کوهی دلی بجک یاسوج با اعتباری بالغ بر بیش از 670 میلیون ریال امسال انجام شد.
بنام با بیان اینکه حفظ فضای سبز در محیط های صنعتی از مهمترین عوامل موثر در بهبود وضعیت زیست محیطی صنایع و سلامتی جسمی و روانی افراد شاغل در صنعت است افزود: در کنار توسعه صنعت توجه به توسعه فضای سبز از ضرورت های انکارناپذیر است.
وی گفت: شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با ایجاد فضای سبز در مجموع شهرکها و نواحی صنعتی استان، علاوه بر کاهش آلاینده های هوا در زیباسازی این مناطق نیز تاثیر گذار بوده است.
وی ادامه داد: به منظور توسعه پایدار و ایجاد زیرساخت های مناسب و کاهش آلاینده های صنعتی، توسعه فضای سبز با جدیت دنبال می شود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: در مجموع تعداد ۴۰۰ واحد صنعتی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی مستقر هستند که از این تعداد ۲۷۱ دارای پروانه بهره برداری و تعداد ۱۲۹ واحد در دست ساخت هستند.
بیش از 40 درصد واحدهای صنعتی در سطح 12 شهرک و ناحیه صنعتی در استان مستقر هستند.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، آیین نهال کاری در فاز توسعه شهرک صنعتی یاسوج 3 با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل منابع طبیعی، مدیرامور اراضی استان، نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی یاسوج3 ، کارکنان و مدیران واحدهای صنعتی و کارشناسان شرکت شهرکهای صنعتی انجام شد
انتهای پیام /
برچسب ها: درختکاری ، شهرک ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.