طرح «ترنم نسیم» با موضوعیت نماز در عید نوروز اجرا می‌شود

قائم مقام ستاد اقامه نماز گفت: طرح ویژه ترنم نسیم با همکاری سازمان ورزش و جوانان، جمعیت هلال احمر، میراث فرهنگی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج همزمان با عید نوروز در سراسر کشور برگزار می‌شود.

دکتر محمود مظفر، قائم مقام ستاد اقامه نماز در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برنامه‌های ستاد اقامه نماز در ایام نوروز بیان کرد: در ایام نوروز ترویج نماز و برپایی خیمه‌های نماز را با همراهی دستگاه‌هایی از جمله سازمان جمعیت هلال احمر، سازمان ورزش و جوانان و سازمان میراث فرهنگی در دستور کار داریم و علاوه بر این دستگاه‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج ما را در طرح ویژه «ترنم نسیم» همراهی می‌کنند.

وی افزود: در خیمه‌ها و ایستگاه‌های فرهنگی، نماز و احکام سفر را به صورت قصه آموزش می‌دهیم و همچنین از صحبت‌های حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی را در رابطه با عید و تفریح در اسلام و اینکه چه کنیم تا شادی‌هایمان رنگ و بوی گناه نگیرد، لوح فشرده و بروشورهایی را برای توزیع آماده کرده‌ایم که در دسترس مسافران قرار خواهیم داد.

مظفر در خصوص اهداف ستاد اقامه نماز در سال 95 تصریح کرد: عملی شدن پیام رهبری در اجلاس بیست و چهارم در خصوص آسیب‌های اجتماعی و نماز از جمله برنامه‌های ستاد در سال آینده است.

قائم مقام ستاد اقامه نماز یادآور شد: همچنین موضوع خشوع در نماز را زمینه مکتوبات و آموزشها در دست بررسی داریم و بخش تخصصی و فوق تخصصی برای تربیت مربیان ویژه آموزش کودکان و دانش‌آموزان و دانشجویان را پیگیری خواهیم کرد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.