همدان؛

اعزام 200 نفر از بسیجیان شهرستان بهار به اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه بهار از اعزام 200 نفر از بسیجیان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سرهنگ غلام‌رضا رجبی در جلسه شورای فرماندهی سپاه ناحیه بهار اظهار داشت: 200 نفر از بسیجیان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.


وی با بیان اینکه این کاروان‌ها شامل 100 نفر خواهر و 100 نفر برادر هستند، افزود: هدف از اعزام این کاروان‌ها انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان است که با ایثار از جان خود گذشتند و امنیت را برای ما به ار مغان آوردند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با تأکید بر برگزاری اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش امروز ما مرهون شهیدان و رزمندگان و از خود گذشتگی شهیدان است و ما باید همیشه قدردان آنان باشیم چراکه اگر این ایثارگران و از خودگشتگی رزمندگان نبود امروز ما در امنیت نبودیم.

فرما نده سپاه ناحیه بهار گفت: شهرستان بهار در سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) میزبان چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس شهدای گمنام خواهد بود.

سرهنگ غلام‌رضا رجبی اظهار داشت: شهرستان شهیدپرور بهار در ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) میزبان چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

وی افزود: این شهدای والامقام در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) وارد شهرستان بهار می‌شوند و در شهرهای صالح آباد و مهاجران تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.