برانکو: خیلی تلاش کردیم، اما پیروز نشدیم/ گلایه ای از بازیکنان ندارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما همیشه دوست داریم ببریم اما متاسفانه نتوانستیم هوادارانمان را خوشحال کنیم، با این حال گلایه‌ای از بازیکنانم ندارم چرا که همه توانشان را گذاشتند.

برانکو: با وجود تمام تلاش‌هایی که انجام دادیم نتوانستیم به پیروزی برسیمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر تراکتورسازی از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت در جمع اصحاب رسانه افزود: با وجود تمام تلاش‌هایی که انجام دادیم نتوانستیم به پیروزی برسیم. حریف خطرناک بود و می‌توانست پیروز شود.

وی گفت: یک بازی سخت را پشت سرگذاشتیم. همانطور که گفته بودم تیم خوبی روبروی ما بود که انگیزه زیادی داشت. بعد از نتایجی که هفته‌های اخیر گرفته بود خیلی خوب ظاهر شدند.

برانکو تصریح کرد: ما همیشه دوست داریم ببریم اما متاسفانه نتوانستیم هوادارانمان را خوشحال کنیم. با این حال گلایه‌ای از بازیکنانم ندارم چرا که همه توانشان را گذاشتند. تراکتورسازی خیلی محکم و جنگنده بازی کرد و در برابر این تیم هر فرصت کوچکی که پیدا می‌شود باید گل شود اما بازیکنان ما چند فرصت را از دست دادند.

ایوانکوویچ در خصوص دریافت گل تیمش خاطرنشان کرد: در آن صحنه دروازه خوب بسته نشده بود. با این حال در ادامه بازی خط دفاعی ما نمایش خوبی داشت و موقعیت زیادی به حریف نداد. ضمن اینکه تراکتورسازی هم همانطور که گفته بودم یک تیم ملی کوچک بود. ما کمبود کمال کامیابی نیا را حس می‌کردیم اما نمی‌خواهم کارمان را توجیه کنم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اتفاقاتی که بین بازیکنان رخ داد و ترقه هایی که پرتاب شد گفت: در شش سالی که در ایران بودم دو بار این اتفاق رخ داد. بار اول موقعی بود که تیم ملی ایران برابر کره شمالی بازی داشت و بار دوم امروز بود. این اتفاق معمولی نیست و کار پسندیده‌ای هم نبود. طبیعی است که هیچکس دوست ندارد این مسائل در ورزشگاه‌ها رخ بدهد. متاسفانه همه جای دنیا این اتفاقات رخ می‌دهد. این یک استثناست و نباید به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار