بازگشت سوشا پس از 66 روز،

دروازه بان جنجالی خاطره پیروزی مقابل صدرنشین را زنده می‌کند

سوشا مکانی پس از 4 بازی، بار دیگر به دروازه پرسپولیس باز می‌گردد.

دروازه بان جنجالی خاطره پیروزی مقابل صدرنشین را زنده می‌کند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی از ساعت 17:30 عصر امروز در ورزشگاه آزادی در هفته 22 لیگ به مصاف تراکتورسازی تبریز می‌رود که جالب ترین نکته درباره ترکیب امروز سرخ پوشان، بازگشت سوشا مکانی دروازه بان جنجالی این تیم به فهرست 11 نفره پرسپولیس است.

آخرین بازی که سوشا مکانی در لیگ برتر وظیفه مراقبت از دروازه سرخ پوشان را به عهده داشت به پنجشنبه 10 دی 1394 باز می‌گردد جایی که پرسپولیس در حضور نزدیک به 60 هزار تماشاگر در هفته 17 با 2 گل امید عالیشاه و مهدی طارمی استقلال خوزستان صدرنشین را شکست داد و با روحیه‌ای خوب به استقبال تعطیلات لیگ رفت.

اما این تعطیلات به بدترین شکل ممکن برای سوشا سپری شد و حاشیه‌های فراوان زندگی شخصی‌ وی پای دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان را چند روزی به ندامتگاه اوین باز کرد.

در این مدت باشگاه پرسپولیس با توجه به اتفاقات رخ داده برای جایگزینی دروازه بان اصلی خود باب مذاکره با علیرضا بیرانوند را باز کرد اما با مخالفت باشگاه نفت با این انتقال در نهایت الکساندر لوبانف دروازه بان تیم ملی ازبکستان و علی محسن زاده دروازه بان سوم تیم ملی امید سرخ پوش شدند.

البته عملکرد لوبانف ازبک در 4 بازی که برای شاگردان برانکو به میدان رفت و خوردن 5 گل در این دیدارها در حالی که پرسپولیس تنها 6 امتیاز در 4 بازی کسب کرد، با انتقاد فراوان هواداران این تیم و کارشناسان همراه شد تا سرمربی کروات پرسپولیس پس از 66 روز بار دیگر به دروازه بان پرحاشیه خود اعتماد کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار