بازدید مشاور عالی معاون رییس جمهور در موسسه هنرمندان پیشکسوت

مشاور عالی معاون رییس جمهور در موسسه هنرمندان پیشکسوت حضور پیدا کرد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، صبح روز 16اسفند، نشست دوستانه اعضای هیات مدیره «موسسه هنرمندان پیشکسوت» با مهندس بردیا صدرنوری مشاور و رییس حوزه ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و معاون رییس جمهور با حضور «سیدعباس عظیمی» مدیرعامل،«دکتر محمود عزیزی» رییس هیات مدیره، «دکتر حسن ریاحی»، «محسن علی اکبری» و «دکتر حسن مهرجردی» از اعضای هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت در محل این موسسه برگزار شد و درباره مسائلی همچون برنامه های سال آینده سخن به میان آمد.

این نشست در راستای ملاقات آذر ماه سال جاری با «دکتر محمد باقر نوبخت» معاون رئیس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و برای جمع بندی گفت و گو های پیشین در زمینه امور هنرمندان پیشکسوت و برنامه ریزی برای سال آینده برگزار شد.

در این نشست سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ضمن خیرمقدم به مشاور و رییس حوزه ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از حضور وی در محل موسسه هنرمندان پیشکسوت ابراز خوشحالی و اظهار کرد:  اتفاقات خوبی که در یک سال گذشته به همت و حمایت دکتر نوبخت برای بودجه موسسه اتفاق افتاده و همچنین برنامه ای که برای جابجایی مکان موسسه در سال آینده قرار است رخ دهد را مایه مباحات این موسسه می دانیم و توجه ویژه «دولت تدبیر و امید» به این موضوع نشانگر رویکرد فرهنگی دولت در مواجه با امور هنرمندان به ویژه هنرمندان پیشکسوت است.

در ادامه نیز مهندس بردیا صدر نوری نیز با اشاره به افزایش بودجه موسسه هنرمندان پیشکسوت که در لایحه بودجه سال آینده در نظر گرفته شده است و همچنین به تدابیری که از سوی دکتر نوبخت در خصوص در نظر گرفتن مکانی مناسب برای این موسسه تدوین شده است افزود: قطعا با انجام این 2 کار وظیفه نسبت به هنرمندان و سپید مویان هنر به اتمام نمی رسد و باید قدم های مهم دیگری نیز برداشته شود.

صدرنوری که خود نیز از هنرمندان با سابقه موسیقی کشور است، در ادامه سخنانش تصریح کرد: امروز نمی توان به صرف افزایش بودجه و پرداخت آن به صورت ماهیانه برای اعضای این موسسه اکتفا نمود، زیرا امروز در تمام دنیا طرح های تکریم و منزلت پیشکسوتان و هنرمندان کهنه کار به روش های گوناگونی همچون در نظر گرفتن بسته ای از خدمات و سرویس ها همچون تامین اجتماعی و بیمه و امور درمانی و حمایت از  تولیدات هنری و ... ارائه می شود که برنامه ریزی و نگاه ما نیز به همین سو می رود. در سال آینده با تشکیل کارگروهی با حضور نمایندگان سازمان مدیریت، مراجع ذیربط و موسسه هنرمندان پیشکسوت باید مهمترین این خدمات مورد نیاز مشخص و برای عملیاتی شدن پیگیری های لازم انجام شود.

در این نشست صمیمانه  هرکدام از اعضای هیات مدیره حاضر در جلسه موضوعات با اهمیتی همچون رفع مشکل مکان فعلی موسسه، مبحث بیمه و تامین اجتماعی و اصلاح نحوه پذیرش اعضای جدید موسسه و تسهیل روند اداری آن را با صدر نوری که نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در شورای عالی ارزشیابی هنرمندان نیز هست، طرح و پیرامون آن به بحث و تبادل نظر پرداختند و از همراهی مدیران در سازمان برنامه ریزی و مدیریت کشور با رویکردی فرهنگی در حمایت از امور مربوط به هنرمندان پیشکسوت قدردانی کردند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار