تبریز؛

مدال برنز تنیسورهای آذربایجان‌شرقی در مسابقات کشوری

در مسابقات قهرمانی بیماران خاص و پیوند اعضای کشور، تنیسورهای آذربایجان‌شرقی سه مدال برنز انفرادی و تیمی کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ این مسابقات در رشته های دارت، تنیس روی میز، شطرنج و تیراندازی در دو بخش تالاسمی و دیابت رده های سنی زیر 25 و بالای 25 سال به میزبانی اهواز برگزار شد .

در رده زیر 25 سال رشته تنیس روی میز، پارسا بهادار از خوزستان به قهرمانی رسید، نیما بیات از استان مرکزی دوم شد و امیر حسین کمانی از اصفهان و سعید مددی از آذربایجان شرقی به صورت مشترک شوم شدند.

در رشته تنیس روی میز رده سنی بالای 25 سال نیز جمال فتاحی از خوزستان در رده نخست قرار گرفت، محمدجواد شاه محمدی از اصفهان دوم شد و محمد رضایی از آذربایجان شرقی در مکان سوم قرار گرفت.

در رشته تنیس روی میز خوزستان، اصفهان و آذربایجان شرقی به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.

همچنین در رشته تیراندازی رده سنی بالای 25 سال نیز ابوطالب احمدی از اصفهان به قهرمانی رسید و امیر ملایی از گلستان و عباس کریمی دانایی از چهارمحال و بختیاری به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رشته تیراندازی نیز رده سنی زیر 25 سال، عبدالوهاب مسلم زاده از چهار محال و بختیاری، رضا فیاضی حقیقت از قم و سعید گل کوهی از گلستان به ترتیب مکان های اول تا سوم ا به خود اختصاص دادند.

در رشته شطرنج و در رده سنی آزاد، مجتبی یوسفی راکی از خوزستان الف قهرمان شد، شهرام گوهر چین از خوزستان ب در رده دوم قرار گرفت و آرمین حسینی از کردستان سوم شد.

در رشته دارت رده سنی زیر 25 سال، سعید داوودی از خوزستان در رده نخست ایستاد، مهرداد پرستار از اردبیل دوم شد و رشید قائم رحمتی از قم مقام سوم را به دست آورد.

در رشته ی دارت بالای 25 سال، محمد زرین آبادی از خوزستان به قهرمانی رسید، محمود نوش آور از قم در رده دوم قرار گرفت و علی اصغر فرهادی نیا از اصفهان سوم شد.

در رقابت تیمی رشته دارت خوزستان الف، قم و اردبیل، در رشته تیر اندازی تیم چهار محال و بختیاری، گلستان و اصفهان، در رشته شطرنج خوزستان الف، خوزستان ب و کردستان اول تا سوم شدند.

در بخش تیمی این مسابقات نیز خوزستان الف در جایگاه اول قرار گرفت، اصفهان دوم شد و خوزستان ب در مکان سوم ایستاد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار