قم؛

آیت‌الله سعیدی رحلت آیت‌الله واعظ‌طبسی را تسلیت گفت

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با صدور پیامی رحلت آیت‌الله عباس واعظ‌ طبسی نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت‌الله سعیدی با صدور پیامی رحلت آیت‌الله عباس واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان را تسلیت گفت.

متن پیام امام جمعه قم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه الراجعون

خبر در‌گذشت عالم جلیل‌القدر نماینده محترم ولی فقیه در استان‌های خراسان، ریاست حوزه‌های علمیه خراسان و تولیت آستان قدس رضوی حضرت آیت‌الله واعظ طبسی موجب تاثر فراوان شد.

این عالم تلاش‌گر که از سال‌های پیش از انقلاب اسلامی از مبارزان راستین درصحنه و یاوران امام راحل بود پس از انقلاب اسلامی نیز در عرصه‌های گوناگون یار امام و رهبری بود.

خدمات فراوان ایشان در مشهد مقدس و آستان منور علی‌ابن موسی الرضا(ع) و اهتمام ایشان به احیای تعالیم والای قرآن کریم و عترت معصومین(ع) شایسته قدردانی فراوان است و ان‌شاءالله ذخیره عظیمی برای سفر آخرت آن بزرگوار خواهد بود.

اینجانب رحلت این عالم ربانی و خدوم را به حضرت ولیعصر(عج) و رهبر معظم انقلاب و بیت شریف ایشان و همه دوستداران و مردم غیور مشهد مقدس تسلیت عرض کرده و برای آن مهاجر الی‌الله که ایام شهادت حضرت زهرا(س) به لقاءالله پیوست علو درجات را مسألت دارم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار