قم؛

تروریست خواندن حزب الله لبنان اقدامی خبیثانه بود

آیت الله اعرافی امام جمعه گفت: حزب الله توانست رژیم صهیونیستی را از سرزمین‌های لبنان عقب براند و ترس عجیبی را در دل آنان ایجاد کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم در سخنانی با تسلیت رحلت آیت الله طبسی تولیت آستان قدس رضوی،بیان کرد: این عالم وارسته از دوران جوانی همواره در عرصه تحصیل و تدریس فعال بوده است و از‌‌ همان دوران در خدمت انقلاب اسلامی و همراه امام راحل و مقام معظم رهبری بود.

آیت الله اعرافی امام جمعه قم اظهار کرد: آیت الله واعظ طبسی با مدیریت ستایش برانگیز خود خدمات بسیار خوبی به آستان قدس رضوی ارائه کرده است و استوانه‌ای برای حوزه‌های علمیه مشهد مقدس بود.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه،عنوان کرد: این انتخابات فصل جدیدی در مردم سالاری دینی در ایران بود که باید از همه مردم ایران در نقاط مختلف کشور و نیز از مجریان و ناظران و برگزار کنندگان انتخابات قدردانی نمود.

وی افزود: انتخابات ایران نشان‌دهنده مردم سالاری بر اساس ارزش‌های دینی و اسلامی است و هموراه انتخابات در ایران با مشارکت بالای مردمی برگزار شده است و این امر در شرایط ناامنی منطقه بی‌نظیراست.

امام جمعه قم عنوان کرد: پیام انتخابات ایران به دوستان و همسایگان آن بود که ما همواره در کنار آن‌ها خواهیم ماند.

آیت الله اعرافی بیان کرد: ملت ایران صف به صف و در همه صحنه‌ها حضور دارند و همواره در کنار رهبری خواهند ایستاد و این انتخابات امیدهای دشمنان را ناامید کرد.

امام جمعه قم تأکید کرد: از همه منتخبان مجلس شورای اسلامی این انتظار را داریم که به مصالح مردم و کشور پایبند باشند و رهنمودهای مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهند و مشکلات اقتصادی و فرهنگی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند

آیت الله اعرافی بیان داشت: حزب الله لبنان توانست رژیم صهیونیستی را از سرزمین‌های لبنان به عقب بکشاند و ترس عجیبی را در دل آنان ایجاد کند و این نشان می‌دهد که این کشور‌ها با رژیم صهیونیستی همدست هستند.

در پایان خاطر نشان کرد: بعد از ۳ سال دولت مصر بار دیگر سفیر خود را به اسرائیل فرستاده است و ملت ایران اعلام می‌کند که تروریستی خواندن حزب الله لبنان توسط چند کشور حقیر محکوم است و این اقدامات راه به جایی نمی‌رود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار