بازیگر «رستاخیز» فیلم کوتاه ساخت + فیلم

دغدغه اصلی من فیلمسازی با سبک متفاوت است.

بهادر زمانی بازیگر فیلم سینمایی «رستاخیز»، در خصوص ساخت فیلم کوتاه «سفید» تازه‌ترین فعالیت سینمایی‌اش و لزوم ساخت آن به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ژانرهایی هست که در خارج از کشور کار می‌شود اما در سینمای کشورمان هنوز کار نشده و یا کم کار شده است. دلیلش نبود فیلمنامه در این سبک است. 

وی افزود: فیلم و سینما امروز در دنیا یک محصول صنعتی است و صنعت بدون هزینه نمی‌شود. رویه من در سینما پرداخت به فرم‌هایی است که صرف یک مضمون می‌شود. شاید حرف بسیار ساده‌ای باشد اما تصاویر دلنواز بیننده را به سمت خودش می‌کشاند. از دیدگاه من سینما ابتدا یک سرگرمی و بعد یک محصول مفهومی است.

این بازیگر ادامه داد: این روزها با گسترش شبکه‌های اجتماعی مجازی، ساخت اثر کوتاه بیشتر به نظر مخاطب می‌رسد و طیف بینندگان بیشتری را شامل می‌شود. فیلم‌هایی که من ساختم در ساختارهای مختلف، به دنبال بیان یک حرف ساده و یک جمله است. 

فیلم «سفید» و «facts» از کارهایی است که جنس تصویر و حرکت و زاویه دوربین به شدت برایم مهم بود. چندین کار کوتاه در پرونده کاری‌ام دارم که به زودی آن‌ها را در دسترس بینندگان و علاقه‌مندان به سینمای کوتاه خواهم گذاشت.



برای دیدن فیلم کوتاه «سفید» اینجا کلیک کنید



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
انشاالله بتونیم بازی زیبای شما را در فیلم رستاخیز ببینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
سلام

بازی عالی در رستاخیز و یه فیلم جالب از بهادر زمانی

براتون آرزوی موفقیت دارم آقای زمانی
آخرین اخبار