زنجان؛

راه یابی هنر جویان زنجانی به مسابقات کشوری

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: از تعداد۱۶۰ نفر شرکت کننده در مسابقه استانی علمی وعملی فنی و حرفه ای، تعداد۱۰۲نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ یعقوب علی عبادی افزود:مسابقات علمی و عملی در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای سالانه ،در بین هنرجویان پایه سوم دختر و پسر در سه مرحله منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در مسابقات علمی و عملی استانی نیزهزار و ۷۷۷ هنرجوی سال سوم رشته فنی و حرفه‌ای در سه حوزهصنعت، خدمات و کشاورزی واجد شرایط بودند که تنها ۰ ۱۶ نفر موفق شدند در مسابقات منطقه‌ای به مسابقات استانی راه پیدا کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت:مرحله کشاورزیسیزدهمین دوره مسابقات علمی و عملی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای اواسط اردیبهشت ماه سال آینده در استان کردستان برگزار خواهد شد.

عبادی با بیان اینکه برگزاری چنین برنامه‌هایی باعث ارتقای مهارت‌آموزی دانش آموزان می‌شود گفت: هدف از برگزاری مسابقات علمی و عملی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای رشد و شکوفایی استعدادهای هنرجویان، توسعه و ترویج رشته‌های فنی و حرفه‌ای است.

وی یاد آور شد: برگزاری این مسابقات باعث می‌شود دانش آموزان در بحث ورود به بازار کار مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.